Online piacterek marketingelemzése a Temu példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Geönczeöl Péter
További közreműködők: Bölcskei Dr. habil Attila
Losonczi Dr. Attila
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kereskedelem
marketing
marketingmenedzsment
online piacterek
Temu
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57182

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57182
005 20250312111325.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Geönczeöl Péter 
245 1 0 |a Online piacterek marketingelemzése a Temu példáján keresztül  |c Geönczeöl Péter  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatom a Temu online piacteret vizsgálja marketingszemlélettel. Két fő részből áll: szekunder és primer kutatásból. A szekunder kutatás az online piacterek működését lehetővé tevő kereskedelem elektronikussá formálódását, az alapvető feltételét - az internet fejlődését, az online piacterek fenntarthatóságát - és a Temu tulajdonságait vizsgálja. A primer kutatás kvantitatív és kvalitatív információk feldolgozásával a Temu hazai fogyasztói szokásait vizsgálja a vállalatra vonatkozó fejlesztési lehetőségek feltárása érdekében. 
695 |a kereskedelem 
695 |a marketing 
695 |a marketingmenedzsment 
695 |a online piacterek 
695 |a Temu 
700 1 |a Bölcskei Dr. habil Attila  |e ths 
700 1 |a Losonczi Dr. Attila  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57182/1/Online%20piacterek%20marketingelemz%C3%A9se%20a%20Temu%20p%C3%A9ld%C3%A1j%C3%A1n%20kereszt%C3%BCl.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57182/2/B%C3%B6lcskei_Ge%C3%B6ncze%C3%B6l%20P%C3%A9ter%20szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C3%A9s.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57182/3/Ge%C3%B6ncze%C3%B6l%20P%C3%A9ter%20szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C3%A9s.pdf  |z Dokumentum-elérés