Online piacterek marketingelemzése a Temu példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Geönczeöl Péter |
---|---|
Other Authors: |
Bölcskei Dr. habil Attila
Losonczi Dr. Attila |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | kereskedelem marketing marketingmenedzsment online piacterek Temu |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57182 |
Similar Items
Elektronikus piacterek megvalósítása
: Mecséri András Zsolt
: Mecséri András Zsolt
Elektronikus piacterek megvalósítása
: Borján Dávid
: Borján Dávid
Elektronikus piacterek megvalósítása
: Flóra Milán
: Flóra Milán
E-business, elektronikus piacterek
: Megyeri Gergő Sándor
: Megyeri Gergő Sándor
Az elektronikus piacterek megvalósítása
: Károlyi Attila
: Károlyi Attila
Elektronikus piacterek megvalósulása a számítógépes játékokban
: Kovács Zoltán Krisztián
: Kovács Zoltán Krisztián
A Ceres Sütőipari Zrt. komplex termékelemzése, valamint a vállalat pénzügyi-, és marketingelemzése
: Hargitai Márk
: Hargitai Márk
Online piacterek Magyarországon és külföldön, különös tekintettel az online aukciós oldalakra = Online marketplaces in Hungary and abroad with special respect to online auction sites
: Scheidl Gergely
: Scheidl Gergely
Programturizmus Közösségi alapú online piacterek Magyarországon
: Faragó Péter
: Faragó Péter
Élelmiszer-kiskereskedelem online marketingkommunikációja a Spar példáján keresztül
: Dézsi Medárd Levente
: Dézsi Medárd Levente
Mobiltelefónia, avagy Fogyasztói és vásárlási szokások a 21. században
: Geönczeöl Zsófia
: Geönczeöl Zsófia
Online marketing megoldások a GLC Europe Kft. példáján keresztül
: Csempesz Zoltán Endre
: Csempesz Zoltán Endre
Az online marketing bemutatása a Steamhouse Cafe példáján keresztül
: Bak Andrea
: Bak Andrea
Online marketing eszközök használata az Accor szállodalánc példáján keresztül
: Nashnoush Nóra
: Nashnoush Nóra
Az online marketing eszközök vizsgálata három szálloda példáján keresztül
: Gál Liza
: Gál Liza
Online marketing stratégia kialakítása, online marketing kampányok tervezése a Canon Hungária Kft. példáján keresztül
: Ducsai Ábel Ákos
: Ducsai Ábel Ákos
A konvencionális és az online marketing - a Nutriversum példáján keresztül
: Trefil Roxána Éva
: Trefil Roxána Éva
Üzletfejlesztési projektjavaslat online bolt bevezetésére egy konkrét vállalat példáján keresztül
: Fehér Roland
: Fehér Roland
Az online marketing szerepe egy magyar KKV gyakorlati példáján keresztül
: Csatlós Kíra
: Csatlós Kíra
Az online kommunikációs eszközök működése az iSTYLE példáján keresztül
: Fülöp Patrik
: Fülöp Patrik
Az online marketing és a sportmarketing kapcsolata a labdarúgás példáján keresztül
: Lévai Dávid
: Lévai Dávid
Innovatív Online Megoldások a Marketingkommunikációban a Danubius Hotels Zrt. Példáján Keresztül
: Szabó Ágnes
: Szabó Ágnes
Az online foglalás rendszere a The Three Corners Lifestyle Hotel példáján keresztül
: Czabaday Vivien
: Czabaday Vivien
Online marketing stratégiaalkotás a KiwiSun bioszolárium franchise hálózat példáján keresztül
: Princzinger Nikolett Enikő
: Princzinger Nikolett Enikő
Online kommunikációs tevékenység bemutatása és elemzése a Bahamas Kft. példáján keresztül
: Harcsa Kinga
: Harcsa Kinga
Az online marketing térnyerése a Buddha-Bar Hotel és Restaurant példáján keresztül
: Kobela Lilla
: Kobela Lilla
Online marketing eszközök használata és jelentősége a Thon Hotel EU példáján keresztül
: Búza Blanka
: Búza Blanka
Online marketing eszközök jelentősége a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest példáján keresztül
: Kecskés Anita
: Kecskés Anita
A bankszámlák, bankkártyák és offline, online számlanyitás egy Magyarországi Bank példáján keresztül
: Tóth Viktor
: Tóth Viktor
Online marketingkommunikációs tevékenység bemutatása és elemzése a Wallis Autómegosztó Zrt. példáján keresztül
: Takács Tamás Bence
: Takács Tamás Bence
Az online kommunikációs tevékenység bemutatása és elemzése a Nike Inc. példáján keresztül
: Kelemen Ádám
: Kelemen Ádám
Az online értékesítés hatásai a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest **** superior példáján keresztül.
: Mészáros Viktor
: Mészáros Viktor
Online fogyasztói szokások elemzése az alvást elősegítő készítmények terén a Nottevit példáján keresztül
: Baksa Bianka Barbara
: Baksa Bianka Barbara
Social médiában folytatott online marketing tevékenység bemutatása a Shop Builder webáruház példáján keresztül
: Szalai Dávid
: Szalai Dávid
Egy online vállalkozás megjelenése az offline világban - az Indulhatunk Cégcsoport példáján keresztül bemutatva
: Tanka Tímea
: Tanka Tímea
Kistelepülés marketingstratégiájának a bemutatása Andocs példáján keresztül
: Huszár Péter Vendel
: Huszár Péter Vendel
A kereskedelmi folyamatok átalakulása és az online marketing megjelenése az Inditex cégcsoport példáján keresztül
: Lipták Henrietta
: Lipták Henrietta
Online és hibrid rendezvények, konferenciák a HR Congress és Novotel Budapest City példáján keresztül
: Kis Dóra Ildikó
: Kis Dóra Ildikó
Az online marketingkommunikáció típusai és gyakorlati alkalmazásuk a Marquard Group Hungary Kft. példáján keresztül
: Simon Dóra Anna
: Simon Dóra Anna
Konferenciaturizmus online világa az IIR Magyarország példáján
: Halasi Nikolett
: Halasi Nikolett
Similar Items
-
Elektronikus piacterek megvalósítása
: Mecséri András Zsolt -
Elektronikus piacterek megvalósítása
: Borján Dávid -
Elektronikus piacterek megvalósítása
: Flóra Milán -
E-business, elektronikus piacterek
: Megyeri Gergő Sándor -
Az elektronikus piacterek megvalósítása
: Károlyi Attila