Digitális marketing trendek hatása a fogyasztók vásárlási döntéseiben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth Katalin Andrea
További közreműködők: Dely Ábris
Szabó Edit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:AR
digitális marketing
influencer marketing
mesterséges intelligencia
trendek
vásárlói döntés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57183

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57183
005 20250312111327.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Tóth Katalin Andrea 
245 1 0 |a Digitális marketing trendek hatása a fogyasztók vásárlási döntéseiben  |c Tóth Katalin Andrea  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozat célja a digitális marketing trendjeinek és technológiai innovációinak bemutatása, valamint azok hatásainak elemzése a fogyasztók vásárlási döntéseire. Kiemelt figyelmet kapnak az olyan korszerű eszközök, mint az influencer marketing, a kiterjesztett valóság (AR) és a mesterséges intelligencia (AI), amelyek a vállalatok számára új lehetőségeket nyitnak a fogyasztói elköteleződés és márkahűség növelésére.Elemzi, hogy a technológiai innovációk hogyan alakítják át a marketing kommunikációját, és miként befolyásolják a Z, Y, X és Baby Boomer generáció vásárlási szokásait. Külön figyelmet fordít arra, hogy a generációk eltérően reagálnak a személyre szabott reklámokra, az interaktív digitális élményekre és a véleményvezérek ajánlásaira. A kutatás célja, hogy rávilágítson a digitális marketing fontosságára a generációk közötti különbségek megértésében, valamint bemutassa, hogyan segíthetik ezek a trendek a vállalatokat a célzottabb és hatékonyabb marketingstratégiák kialakításában. 
695 |a AR 
695 |a digitális marketing 
695 |a influencer marketing 
695 |a mesterséges intelligencia 
695 |a trendek 
695 |a vásárlói döntés 
700 1 |a Dely Ábris  |e ths 
700 1 |a Szabó Edit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57183/1/SZAKDOLGOZAT_TAW7EF.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57183/2/Digit%C3%A1lis%20marketing%20trendek%20hat%C3%A1sa%20a%20fogyaszt%C3%B3k%20v%C3%A1s%C3%A1rl%C3%A1si%20d%C3%B6nt%C3%A9seiben.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57183/3/Biralat%20-%20T.Kata.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57183/4/B%C3%ADr%C3%A1lat%20T%C3%B3th%20Katalin%20Andrea%20BA.pdf  |z Dokumentum-elérés