Digitális marketing trendek hatása a fogyasztók vásárlási döntéseiben
Elmentve itt :
Szerző: | Tóth Katalin Andrea |
---|---|
További közreműködők: |
Dely Ábris
Szabó Edit |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | AR digitális marketing influencer marketing mesterséges intelligencia trendek vásárlói döntés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57183 |
Hasonló tételek
Kinek higgyek? a közösségi média szerepe a fiatalok vásárlási döntéseiben
: Schipp Renáta
: Schipp Renáta
Influencer marketing, sportoló influencerek hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira
: Sukola Patrik
: Sukola Patrik
Digitális marketing eszközök hatása a fogyasztói vásárlási szokásokra
: Seenger Dóra Réka
: Seenger Dóra Réka
Fenntarthatósági szempontok megjelenése a turisták döntéseiben
: Gyöngyösi Márton Zsolt
: Gyöngyösi Márton Zsolt
A közösségi média hatása a környezettudatos fogyasztók vásárlási szokásaira
: Czakó Anita
: Czakó Anita
Digitális marketing trendek változása (Rövid videós tartalmak)
: Veres Nikoletta
: Veres Nikoletta
A trendek hatása a fogyasztói magatartásra és vásárlási döntésekre a parfümpiacon
: Ménesi Sabrina Tünde
: Ménesi Sabrina Tünde
Fogyasztók online vásárlási szokásainak változása a COVID hatására
: Kelemen Viktória
: Kelemen Viktória
Az influencer marketing hatása a vásárlási döntéshozatalra
: Csibi Katalin
: Csibi Katalin
Digitális generációk és vásárlási szokásaik
: Jakab Adrienn
: Jakab Adrienn
A COVID-19 világjárvány hatása a fogyasztók vásárlási magatartására az elektronikus kereskedelem viszonylatában
: Maglóczki Kíra
: Maglóczki Kíra
Valóban véleményvezér az influencer? - Avagy az influencerek hatása a magyar fogyasztók vásárlási döntéseire
: Bene Róbert
: Bene Róbert
Mutatószám alapú beszámolói rendszer szerepe az Egis Gyógyszergyár Zrt. vezetői döntéseiben
: Pásztor Ákos
: Pásztor Ákos
Az ESG szempontok fontossága az Y és Z generáció befektetési döntéseiben
: Ivanics Rozina
: Ivanics Rozina
Az ESG szempontok fontossága az Y és Z generáció befektetési döntéseiben
: Ivanics Rozina
: Ivanics Rozina
A fogyasztók felé irányuló digitális marketing fejlődése az utóbbi 5 évben a gyógyszeriparban
: Bátorfi Boglárka
: Bátorfi Boglárka
„Lövök egy Insta sztorit!” A közösségi média szerepe a Z-generáció fogyasztói döntéseiben a vendéglátóhelyek választásakor
: Giay Katalin Regina
: Giay Katalin Regina
A Fintech és Insurtech, mint digitális megoldások ismertsége a hazai fogyasztók körében
: Tóth Zsuzsanna
: Tóth Zsuzsanna
Online marketing trendek, kuponok hatása a szállodai értékesítésre
: Hopka Emese
: Hopka Emese
Az egyszerűsített éves beszámoló adatainak hatása a vezető döntéseiben, avagy a vezetői döntés befolyása az adatokra
: Agócs Anna
: Agócs Anna
Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban
: Bangó Bettina Andrea
: Bangó Bettina Andrea
Az influencer marketing hatása a vásárlási szándékra
: Barbola Dominik Gábor
: Barbola Dominik Gábor
A 2022-es gazdasági válság kezdeti hatásai a fogyasztók élelmiszer-vásárlási szokásaira
: Molnár Szimonetta
: Molnár Szimonetta
Fogyasztói magatartás trendek hatása a KKV-k marketing tevékenységére
: Majer Sára
: Majer Sára
A klímaváltozás és a környezetvédelem előtérbe kerülésének hatásai a magyarországi fogyasztók vásárlási szokásaira
: Szőke Anna Boglárka
: Szőke Anna Boglárka
A hazai könyvolvasási trendek átalakulása és kihívásai a digitális világban
: Gaál Dóra
: Gaál Dóra
Személyes vásárlási szokások vizsgálata a Pepco áruházakban, pandémia és az infláció hatása a vásárlási szokásokra
: Laky Andrea
: Laky Andrea
Hazai és nemzetközi cukrászdák kínálatának elemzése 1. Nemzetközi és hazai csokoládé-trendek, preferenciák a fogyasztók körében
: Élő Adél
: Élő Adél
Innovációs marketing - A színek és a fogyasztók
: Likker Fruzsina
: Likker Fruzsina
Apple stratégiájának hatása a fogyasztók lojalitására
: Braun Barbara
: Braun Barbara
A vegán fogyasztók élelmiszervásárlási magatartásának marketing aspektusai
: Bartha Bettina
: Bartha Bettina
VNMKFN, Dékány Anna, Marketing pszichológiai trükkök hatása a vásárlási döntéshozatalra
: Dékány Anna
: Dékány Anna
A digitális marketing hatása a cukrászdák sikerességére
: Majoros Vivien
: Majoros Vivien
Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban
: Székely Hanna
: Székely Hanna
A GrandVision Hungary Kft. tevékenységének vizsgálata, és kereskedelmi márkás termékeinek megjelenése a fogyasztók vásárlási szokásaiban
: Kovács Ágota
: Kovács Ágota
Az influencer marketing hatása arcápolási- és sminktermékek vásárlása esetén, magyar fogyasztók körében
: Nagy Mónika
: Nagy Mónika
A kockázatok kezelésének jelentősége a cégek beruházási döntéseiben és működésükben, valamint kockázatelemzés egy szállodaipari üzleti terv alapján
: Varga Zsolt István
: Varga Zsolt István
A Reklámok hatása a fogyasztók érzelmi befolyásolására
: Béres Zsófia
: Béres Zsófia
Esküvőszervezés és esküvő trendek Erdélyben
: Molnár Andrea-Emőke
: Molnár Andrea-Emőke
Adatbányászati trendek
: Takács Gabriella Ágnes
: Takács Gabriella Ágnes
Hasonló tételek
-
Kinek higgyek? a közösségi média szerepe a fiatalok vásárlási döntéseiben
: Schipp Renáta -
Influencer marketing, sportoló influencerek hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira
: Sukola Patrik -
Digitális marketing eszközök hatása a fogyasztói vásárlási szokásokra
: Seenger Dóra Réka -
Fenntarthatósági szempontok megjelenése a turisták döntéseiben
: Gyöngyösi Márton Zsolt -
A közösségi média hatása a környezettudatos fogyasztók vásárlási szokásaira
: Czakó Anita