Az online marketingkommunikáció szerepe és hatékonysága a szállodaiparban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Polyák Nóra
További közreműködők: Farkas Andrea
Furcsa Dr. Laura
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketing
marketingkommunikáció
online marketing
szállodaipar
szállodák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57192

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57192
005 20250312111339.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Polyák Nóra 
245 1 3 |a Az online marketingkommunikáció szerepe és hatékonysága a szállodaiparban  |c Polyák Nóra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatom az online marketingkommunikáció szerepét és hatékonyságát vizsgálja a szállodaiparban, különös figyelmet fordítva a vendégelégedettségre és az élményekre, amelyek kulcsszerepet játszanak a szállodák marketing stratégiájában. A dolgozat célja annak feltárása, hogy miként befolyásolja az online marketingkommunikáció a szállodák versenyképességét és vendégvonzó képességét a digitális világban. Az elemzés első részében a szakirodalom alapján bemutatom az online marketing fogalmát és jelentőségét, különösen a szállodaiparban, ahol a digitális eszközök és platformok segítségével a szállodák közvetlen kapcsolatba léphetnek vendégeikkel, és növelhetik a vendégkört. A vendégelégedettség és a vendégélmények szerepe egyre fontosabbá vált, mivel az utazók elvárásai folyamatosan változnak, és az online kommunikáció szoros kapcsolatban áll ezekkel az elvárásokkal. A dolgozat második fejezetében a vendégelégedettség fogalmát és jelentőségét vizsgálom, figyelembe véve, hogy a szállodák hogyan használhatják az online marketing eszközeit a vendégek élményeinek javítására. Az online marketing eszközei, mint a közösségi média, a weboldalak és az online hirdetések, egyre inkább formálják a vendégek véleményét és döntéseit. A kutatás során két szálloda, a Holdvirág Hotel Sárvár*** és a Hotel Viktória Sárvár*** online marketingkommunikációját elemeztem, különösen a weboldalakon és közösségi média platformokon alkalmazott stratégiákat. 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a online marketing 
695 |a szállodaipar 
695 |a szállodák 
700 1 |a Farkas Andrea  |e ths 
700 1 |a Furcsa Dr. Laura  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57192/1/Poly%C3%A1k_N%C3%B3ra_BFHTKZ_Az%20online%20marketingkommunik%C3%A1ci%C3%B3%20szerepe%20%C3%A9s%20hat%C3%A9konys%C3%A1ga%20a%20sz%C3%A1llodaiparban.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57192/2/Polyak_Nora_k%C3%BCls%C5%91_konzulens_b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57192/3/Poly%C3%A1k%20N%C3%B3ra.pdf  |z Dokumentum-elérés