A promóciók és promóterek jelenléte a Media Marktban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mrlák Nikolett Mária
További közreműködők: Galabár Roland
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:eladás - értékesítés
értékesítési tevékenység
marketing
marketingkommunikáció
promóció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57197

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57197
005 20250312111343.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Mrlák Nikolett Mária 
245 1 2 |a A promóciók és promóterek jelenléte a Media Marktban  |c Mrlák Nikolett Mária  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban a Media Marktban levő promóciók és promóterek jelenlétét vizsgálom. Fontosnak tartom a különböző promóciók megjelenését az üzletekben és az online felületeken egyaránt, ugyanis a promóció mindig aktuális és egyre fontosabb szerepet játszik a vásárlói élmény fokozásában és az eladások növelésében, különösen az olyan nagy elektronikai áruházakban, mint a Media Markt. Releváns és időszerű, mivel napjainkban a marketingstratégiák kulcsszerepet játszanak a fogyasztói döntéshozatalban. Ez a téma lehetőséget ad arra, hogy több szempontból is megvizsgálhassam a promóciós eszközök és a személyes értékesítés hatékonyságát és szerepét a vásárlói magatartás befolyásolásában. 
695 |a eladás - értékesítés 
695 |a értékesítési tevékenység 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a promóció 
700 1 |a Galabár Roland  |e ths 
700 1 |a Máté Dr. Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57197/1/SZAKDOLGOZAT_MRLA%CC%81K_NIKOLETT.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57197/2/Ku%CC%88lso%CC%8B%20bi%CC%81ra%CC%81la%CC%81s.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57197/3/Mrl%C3%A1k%20Nikolett.pdf  |z Dokumentum-elérés