A promóciók és promóterek jelenléte a Media Marktban
Saved in:
Main Author: | Mrlák Nikolett Mária |
---|---|
Other Authors: |
Galabár Roland
Máté Dr. Zoltán |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | eladás - értékesítés értékesítési tevékenység marketing marketingkommunikáció promóció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57197 |
Similar Items
A Samsung promóterek érzelmi intelligenciája és a teljesítményük közötti kapcsolat
: Szórát Dávid Csaba
: Szórát Dávid Csaba
Promóciók hatása a fogyasztói magatartásra
: Hantos Vivien Ivett
: Hantos Vivien Ivett
A promóciók gyöngyszemei avagy Hostessaktivitás a vásárlásösztönzésben
: Réthly Viktória
: Réthly Viktória
Eladásösztönző technológia és promóciók szerepe a termékek értékesítésében
: Döme Andrea
: Döme Andrea
Hosztesz-promóciók és rendezvények helye a BTL kommunikációban, térhódítása napjainkban
: Pápai Eszter
: Pápai Eszter
Promóciók hatalma - A Nestlé Gabonapelyhek marketing stratégiájának hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Molnár Gréta
: Molnár Gréta
Repülőtéri retail marketingben használt digitális promóciók, megjelenések és azok hatásai az utasokra
: Ádám Dóra
: Ádám Dóra
A közösségi média és az online jelenlét szerepe a vállalkozások életében
: Iszlai Norbert
: Iszlai Norbert
Az influencer marketing jelenléte és annak hatása a közösségi média felületeken
: Árvai Ádám
: Árvai Ádám
Megható érzelmek vagy követőnövelő promóciók, avagy hogyan alakult át napjainkra az emocionális reklámok piaca?
: Takács Kitti Klaudia
: Takács Kitti Klaudia
A közösségi média jelenléte és hatása a különböző generációkra marketingkommunikációs szempontból napjainkban
: Németh Szilvia
: Németh Szilvia
Feketefoglalkoztatás jelenléte napjainkban
: Gerencsér Dóra
: Gerencsér Dóra
Rendezvények online jelenléte
: Öztürk Furkan
: Öztürk Furkan
A budapesti luxusszállodák közösségi média jelenléte és annak hatása a vendégek szállodafoglalási döntéshozatalára
: Schmidt Nicole
: Schmidt Nicole
Hogyan befolyásolja a média jelenléte a fiatal generáció társadalomba való beilleszkedését, értékrendjének kialakulását
: Pál-Botházy Emese Kinga
Published: (2007)
: Pál-Botházy Emese Kinga
Published: (2007)
A labdarúgás jelenléte a sportturizmusban
: Szmola Bálint Gábor
: Szmola Bálint Gábor
A kiégés jelenléte teljesítményorientált világunkban
: Horváth Lili Éva
: Horváth Lili Éva
Influenszerek jelenléte a szállodai üzletágban
: Juhász Zsófia
: Juhász Zsófia
A social media jelenlét innovatív hatásainak elemzése egy magyar HR szolgáltató cég tevékenységén keresztül
: Tőzsér Anna
: Tőzsér Anna
A magyar gasztronómia jelene és jelenléte
: Paizs Dávid
: Paizs Dávid
A fiatalok munkaerőpiaci jelenléte, képzési lehetőségeik növekedése a jövőben
: Szabó Nikolett Fanni
: Szabó Nikolett Fanni
GDPR jelenléte egy magyar vállalkozásban
: Micsa-Borgulya Mónika
: Micsa-Borgulya Mónika
Gyorsszervíz szolgáltatás piaci jelenléte és lehetőségei
: Földi Dávid
: Földi Dávid
A faji diszkrimináció jelenléte a munkaerőpiacon
: Rajkó Bettina
: Rajkó Bettina
A pszichológia jelenléte a banki értékesítésben
: Babik Ádám
: Babik Ádám
A Z generáció munkaerőpiacon való jelenléte
: Gáncs Tamara Ramóna
: Gáncs Tamara Ramóna
A gamifikáció jelenléte és szerepe a marketingben
: Török Emese
: Török Emese
Több generáció jelenléte a munkahelyen konfliktusok és ezeknek kezelése
: Kiss Noémi
: Kiss Noémi
A spanyol gasztronómia napjainkban és jelenléte Magyarországon
: Ács Noémi Eszter
: Ács Noémi Eszter
A Formula-1 szponzorálása és jelenléte a közösségi média platformokon, valamint a Netflix-es sorozat hatása a sportra.
: Kalocsai Nikoletta
: Kalocsai Nikoletta
A hazai könyvkiadók jelenléte a social médiában
: Bereczki Szilvia
: Bereczki Szilvia
A social listening jelenléte a globális piacon
: Oláh Bence
: Oláh Bence
Az egészségturizmus jelenléte a Közép-Dunántúli régióban
: Megyeri Roxána
: Megyeri Roxána
A marketing jelenléte az esküvői szolgáltatások piacán
: Pluhárné Ferencz Krisztina
: Pluhárné Ferencz Krisztina
A H1 Systems Kft. online jelenléte
: Ugrai Bálint
: Ugrai Bálint
Az érzelmi bántalmazás jelenléte a családi életben
: Kiss Petra
: Kiss Petra
Az ökomarketing és a fogyasztói környezettudatosság jelenléte Magyarországon
: Csicsay Zsuzsa
: Csicsay Zsuzsa
Online jelenlét és digitális marketing a fogászati szektorban
: Kerekes Sándor Balázs
: Kerekes Sándor Balázs
Az online jelenlét közösségalakító szerepe Alsónémedi életében
: Drevenka Henrietta Bernadett
: Drevenka Henrietta Bernadett
A hot! magazin jelenléte a Magyar nyomtatott sajtópiacon.
: Bezzeg Krisztina
: Bezzeg Krisztina
Similar Items
-
A Samsung promóterek érzelmi intelligenciája és a teljesítményük közötti kapcsolat
: Szórát Dávid Csaba -
Promóciók hatása a fogyasztói magatartásra
: Hantos Vivien Ivett -
A promóciók gyöngyszemei avagy Hostessaktivitás a vásárlásösztönzésben
: Réthly Viktória -
Eladásösztönző technológia és promóciók szerepe a termékek értékesítésében
: Döme Andrea -
Hosztesz-promóciók és rendezvények helye a BTL kommunikációban, térhódítása napjainkban
: Pápai Eszter