Termékelhelyezés az amerikai és a dél-koreai médiában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Németh Zsófia Réka
További közreműködők: Csömöri László
Miskolczi Tibor András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Amerika
Dél-Korea
média
product placement
termékelhelyezés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57199

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57199
005 20250312111346.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Németh Zsófia Réka 
245 1 0 |a Termékelhelyezés az amerikai és a dél-koreai médiában  |c Németh Zsófia Réka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozatomban egy olyan témát igyekeztem jobban megvizsgálni amely napjainkban egyre nagyobb fejlődést mutat a marketing világában. A termékelhelyezés jelenségét vizsgálom az amerikai és dél-koreai médiában, különös tekintettel a kulturális különbségekre és a fogyasztói reakciókra. Elemzésre kerül többek között, a termékelhelyezés fogalma, típusai, valamint az erre vonatkozó irányelvek és szabályozások mindkét országban. A kutatás során példákon keresztül kerül bemutatásra a stratégia alkalmazása az amerikai és dél-koreai filmiparban, továbbá összehasonlítja a két ország médiatartalmaihoz kapcsolódó fogyasztói attitűdöket. 
695 |a Amerika 
695 |a Dél-Korea 
695 |a média 
695 |a product placement 
695 |a termékelhelyezés 
700 1 |a Csömöri László  |e ths 
700 1 |a Miskolczi Tibor András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57199/1/N%C3%A9meth%20Zs%C3%B3fia%20R%C3%A9ka_IPR66X_KM_Digit%C3%A1lis%20marketing_2024.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57199/2/K%C3%BCls%C5%91_b%C3%ADr%C3%A1lat_%20N%C3%A9meth%20Zs%C3%B3fia%20R%C3%A9ka.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57199/3/B%C3%ADr%C3%A1lat_bels%C5%91_N%C3%A9meth%20Zs%C3%B3fia%20R%C3%A9ka.pdf  |z Dokumentum-elérés