Megható érzelmek vagy követőnövelő promóciók, avagy hogyan alakult át napjainkra az emocionális reklámok piaca?
Saved in:
Main Author: | Takács Kitti Klaudia |
---|---|
Other Authors: |
Kozma Nikolett
Szabó Edit |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | internetes reklám(ok) közösségi média marketing reklám reklámeszközök |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57203 |
Similar Items
A Hintaló's Knödel Kocsma arculatváltása, avagy hogyan alakult át a vendéglátás a koronavírus idején
: Szabó Kristóf
: Szabó Kristóf
Az érzelmek kommunikációja a médiában
: Takács Mercédesz
: Takács Mercédesz
Szoftverek a logisztikában, hatásuk napjainkra
: Osztie Erik
: Osztie Erik
Újonnan alakult kisüzemi sörfőzde magyarországi piacra történő bevezetése
: Budai Mihály Tamás
: Budai Mihály Tamás
Promóciók hatása a fogyasztói magatartásra
: Hantos Vivien Ivett
: Hantos Vivien Ivett
Emocionális branding a Coca-Cola példáján keresztül
: Németh Dániel
: Németh Dániel
Az érzelmek szerepe a reklámokban
: Kardos Lili
: Kardos Lili
Érzelmek szerepe a Telekom reklámokban
: Telbisz Dzsenifer
: Telbisz Dzsenifer
A népi kultúra átörökítése napjainkra néphagyományok tekintetében
: Bánfi Ágnes
: Bánfi Ágnes
Érzelmek a vásárlói döntéshozatalban A szeretet, mint a márkák éltetője
: Simon Nóra
: Simon Nóra
A promóciók gyöngyszemei avagy Hostessaktivitás a vásárlásösztönzésben
: Réthly Viktória
: Réthly Viktória
Érzelmek használata és hatása a marketingkommunikáció során
: Baán Nikoletta Erzsébet
: Baán Nikoletta Erzsébet
Racionális és emocionális döntések szerepe az újautó vásárlási döntési folyamatokban
: Pataki Zoltán
: Pataki Zoltán
Eladásösztönző technológia és promóciók szerepe a termékek értékesítésében
: Döme Andrea
: Döme Andrea
A promóciók és promóterek jelenléte a Media Marktban
: Mrlák Nikolett Mária
: Mrlák Nikolett Mária
A koronavírus-járvány időszakában alakult online utazási iroda esélye a turisztikai piacon
: Varzsik Réka
: Varzsik Réka
Hogyan alakítja át a digitális tér a fogyasztói döntéseket?
: Baczay Dalma
: Baczay Dalma
Kulturális értékek, érzelmek és motivált gondolkodás CULTURAL VALUES, EMOTION AND MOTIVATED COGNITION
: Thuma Orsolya
Published: (2023)
: Thuma Orsolya
Published: (2023)
A nők művelődési lehetőségei a különböző történelmi korszakokban, kitekintéssel napjainkra
: Adorján Laura Lilla
: Adorján Laura Lilla
A beszerzési logisztika és a napjainkra kialakult ellátási lánc kapcsolatok
: Mádi Szabolcs
: Mádi Szabolcs
Márkavarázs, avagy az érzelmek szerepe a fogyasztói döntéshozásban
: Fellner Fanni
: Fellner Fanni
Illatok, mint az emocionális vendégkötődés markerei A berlini Fragrances bár példája alapján
: Weigert Viktor
: Weigert Viktor
Mennyit érnek az érzelmek? – Érzelmi munka a pénzügyi szolgáltatásban
: Sztranyánszki László
: Sztranyánszki László
Hosztesz-promóciók és rendezvények helye a BTL kommunikációban, térhódítása napjainkban
: Pápai Eszter
: Pápai Eszter
Digitális fényképezőgépek piaca napjainkban
: Müller Dávid
: Müller Dávid
A devizaopciók hazai piaca
: Csillag Adrienn
Published: (2008)
: Csillag Adrienn
Published: (2008)
Az energiaitalok fogyasztói piaca
: Bognár Lilla
Published: (2013)
: Bognár Lilla
Published: (2013)
A gumicukor fogyasztói piaca
: Hajnal Dóra
: Hajnal Dóra
A futball átigazolási piaca
: Keskeny Richárd Gábor
: Keskeny Richárd Gábor
A 20. században kialakult totalitárius rendszerek újraéledése valós veszélyt jelent-e napjainkra?
: Czvetkó Nikolett
: Czvetkó Nikolett
A mesterséges intelligencia és a robotika forradalmának hatása napjainkra és a munkaerőpiacra
: Nagy Dóra
: Nagy Dóra
Hogyan változott a vezetői információs rendszerek piaca a válság hatására?
: Csik Andrea
: Csik Andrea
Similar Items
-
A Hintaló's Knödel Kocsma arculatváltása, avagy hogyan alakult át a vendéglátás a koronavírus idején
: Szabó Kristóf -
Az érzelmek kommunikációja a médiában
: Takács Mercédesz -
Szoftverek a logisztikában, hatásuk napjainkra
: Osztie Erik -
Újonnan alakult kisüzemi sörfőzde magyarországi piacra történő bevezetése
: Budai Mihály Tamás -
Promóciók hatása a fogyasztói magatartásra
: Hantos Vivien Ivett