A POKET nonprofit szervezet piaci pozíciójának elemzése a magyar kulturális piacon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Dóra
További közreműködők: Hargitai-Lőrincz Andrea
Okos Györgyi
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális kultúra
eseménymarketing
kultúra
marketing
nonprofit szervezet(ek)
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57216

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57216
005 20250312111408.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nagy Dóra 
245 1 2 |a A POKET nonprofit szervezet piaci pozíciójának elemzése a magyar kulturális piacon  |c Nagy Dóra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozat a POKET nonprofit szervezet piaci pozícióját és marketingstratégiáját vizsgálja a magyar kulturális piacon. A kutatás célja annak bemutatása, hogy a POKET miként ötvözi az értékalapú kommunikációt, a közösségépítést és a kulturális marketing eszközeit, hogy egy modern, kulturálisan aktív közönséget szólítson meg. A dolgozat három hipotézist fogalmazott meg: 1. a rendszeresen kulturális eseményeken részt vevők nagyobb valószínűséggel ismerik a POKET projektet, 2. a kultúra támogatását fontosnak tartók nagyobb eséllyel vásárolnak POKET zsebkönyveket, 3. a POKET zsebkönyvek olvasása növeli az olvasók nyitottságát más témájú könyvek iránt. Kutatásom során kérdőíves módszerrel gyűjtött adatokra és szakirodalmi elemzésekre támaszkodva értékelem a POKET hatását a közönségére és a magyar kulturális piacon betöltött szerepére. Az eredmények rávilágítanak arra, hogy a POKET sikeresen alkalmazza a közösségi média és az élményalapú marketing eszközeit, hogy elérje és aktivizálja a digitális korban élő közönséget.A dolgozat kiemeli, hogy a POKET nem csupán könyvértékesítőkén működik, hanem közösségépítő és kulturális értékközvetítő szerepet is betölt. Az elemzés eredményei hozzájárulhatnak a kulturális marketing stratégiáinak fejlesztéséhez, különös tekintettel a digitális kor kihívásaira és lehetőségeire. 
695 |a digitális kultúra 
695 |a eseménymarketing 
695 |a kultúra 
695 |a marketing 
695 |a nonprofit szervezet(ek) 
700 1 |a Hargitai-Lőrincz Andrea  |e ths 
700 1 |a Okos Györgyi  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57216/1/Nagy_D%C3%B3ra_Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57216/2/Nagy%20D%C3%B3ra_HLA%20bels%C5%91%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57216/3/D%C3%B3ri%20szakdolgozat%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20%28Okos%20Gy%C3%B6rgyi%290.pdf  |z Dokumentum-elérés