A POKET nonprofit szervezet piaci pozíciójának elemzése a magyar kulturális piacon
Elmentve itt :
Szerző: | Nagy Dóra |
---|---|
További közreműködők: |
Hargitai-Lőrincz Andrea
Okos Györgyi |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | digitális kultúra eseménymarketing kultúra marketing nonprofit szervezet(ek) |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57216 |
Hasonló tételek
A Rehab Zrt. piaci pozíciójának elemzése a gyógyászati segédeszköz piacon
: Kubanek Attila
: Kubanek Attila
A Porsche piaci pozíciójának elemzése
: Hegedűs Laura Anna
: Hegedűs Laura Anna
Az Apple piaci pozíciójának elemzése
: Mlinkó Patrícia
: Mlinkó Patrícia
A Fanny magazin piaci pozíciójának vizsgálata a magyar sajtóban
: Péter Dóra
: Péter Dóra
A Theodora Immuno termékcsalád piaci pozíciójának elemzése
: Barota Boglárka
: Barota Boglárka
Egy vállalkozás költség és eredményalakulásának elemzése, piaci pozíciójának értékelése
: Nagy Petra Bettina
: Nagy Petra Bettina
A HELL energiaitalok piaci pozíciójának és márkamenedzsmentjének elemzése
: Fischer Brigitta Vivien
: Fischer Brigitta Vivien
Arculatváltás – egy luxushotel piaci pozíciójának újragondolása
: Benczúr Dzsesszika
: Benczúr Dzsesszika
Az Opera Garden Hotel & Apartments piaci pozíciójának elemzése
: Pázmándy Eszter
: Pázmándy Eszter
A H&M, mint kiskereskedelmi márka piaci pozíciójának elemzése
: Gombos Levente Balázs
: Gombos Levente Balázs
Egy vállalkozás költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci pozíciójának értékelése
: Natkai Zsombor
: Natkai Zsombor
A Nagymaros Trade Kft piaci pozíciójának stratégiai lehetőségei
: Rasman Zsolt
: Rasman Zsolt
Egy konkrét vállalat költség és eredményalakulásának elemzése, piaci pozíciójának értékelése
: Csorba Bence
: Csorba Bence
Egy mezőgazdasági vállalkozás költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci pozíciójának értékelése
: Cseh Attila
: Cseh Attila
Nonprofit és forprofit szervezet teljesítménymenedzsmentjének összehasonlító elemzése
: Volák Viktória
: Volák Viktória
A Magyarországi mozik piaci pozíciójának elemzése a streaming szolgáltatások térnyerése mellett
: Sebesi Bence Zoltán
: Sebesi Bence Zoltán
Egy kereskedelmi és szolgáltató kisvállalkozás költség- és eredményalakulásának elemzése 2010 és 2014 között, piaci pozíciójának értékelése a belföldi piacon
: Győrffy Edina
: Győrffy Edina
Nonprofit szervezet működésének finanszírozási lehetőségei
: Kékesi Ágnes Judit
: Kékesi Ágnes Judit
Startup, mint nonprofit szervezet A KIKAPCS. Alapítvány
: László Bianka
: László Bianka
Az Estilo Fashion Hotel**** piaci pozíciójának elemzése, különös tekintettel a versenytársakra
: Fekete Szilvia
: Fekete Szilvia
A nonprofit szervezetek finanszírozásának bemutatása és a Magyar Vöröskereszt nonprofit szervezet finanszírozásának gyakorlata
: Keck Zsigmond
: Keck Zsigmond
Az Angstrom TruForge Kft. költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci pozíciójának értékelése.
: Kerülő András Tamás
: Kerülő András Tamás
Márkaépítés és márkaérték a gyakorlatban - a Samsung márka piaci pozíciójának és márkamenedzsmentjének elemzése
: Galonics Lilla Bianka
: Galonics Lilla Bianka
A Nissan piaci pozíciójának elemző bemutatása a globális és regionális térségben
: Kocsis Martin
: Kocsis Martin
Egy Nonprofit szervezet adózásának bemutatása Eb Árvaház® Nonprofit Egyesület-en keresztül
: Mogyoróssy-Hesz Enikő
: Mogyoróssy-Hesz Enikő
Rendezvény elégedettségi vizsgálat egy nonprofit szervezet kampányának tükrében
: Vanyolai Réka
Megjelent: (2014)
: Vanyolai Réka
Megjelent: (2014)
A Hilton Budapest pozíciójának elemzése a versenytársi körben
: Szekrényessy Anna Emőke
: Szekrényessy Anna Emőke
A Nortene kertészeti márka piaci pozíciójának meghatározása az Intermas Eastern Europe Kft. belföldi viszonteladó partnereinek körében
: Apró Dóra
: Apró Dóra
A nonprofit szervezet működése egyszerű, nem kell ahhoz könyvelő
: Herczeg Milán
: Herczeg Milán
Vendéglátóipari egység profilváltásának oka, lehetőségének, piaci pozíciójának vizsgálata és elemzése a Palace Café & Restaurant példáján keresztül
: Kocsy Anett
: Kocsy Anett
A kínai beutazó turizmus sajátosságainak, kulturális jellemzőinek vizsgálata a magyar piacon
: Szabó Dalma
: Szabó Dalma
A hazai nonprofit szektor számviteli sajátosságai egy civil szervezet tükrében
: Álmos Borbála
: Álmos Borbála
KULTURÁLIS TEVÉKENYSÉGGEL FOGLALKOZÓ NONPROFIT SZERVEZETEK MŰKÖDÉSE ÉS FINANSZÍROZÁSA
: Mayer Boglárka
: Mayer Boglárka
Látvány és csapatsportok adókedvezményének hatása egy nonprofit szervezet működésére nézve
: Häfner Ildikó Virág
: Häfner Ildikó Virág
A nonprofit kulturális marketing, A Budapest Galéria kommunikációs kampánytervezése
: Hannya Eszter
: Hannya Eszter
Egy Magyarországon tevékenykedő nonprofit szervezet kommunikációs lehetőségeinek bemutatása az Unicef magyar nemzeti bizottságának példáján keresztül
: Kőmíves Judit
: Kőmíves Judit
Összehasonlítás egy profitorientált vállalat és egy nonprofit szervezet direkt marketingkommunikációja között
: Imre Zsófia Erzsébet
: Imre Zsófia Erzsébet
A NONPROFIT SZERVEZETEK GAZDÁLKODÁSÁNAK ÉS PÉNZÜGYEINEK ÁLTALÁNOS BEMUTATÁSA EGY KONKRÉT SZERVEZET ELEMZÉSÉVEL
: Sarkadi Tamás
: Sarkadi Tamás
Kulturális rendezvény mint PR eszköz a for-profit és nonprofit szektorban
: Bubics Ádám
: Bubics Ádám
A nonprofit szervezetek gazdálkodásának bemutatása a Magyar Közút Nonprofit Zrt. példáján keresztül
: Iván Dóra Adél
: Iván Dóra Adél
Hasonló tételek
-
A Rehab Zrt. piaci pozíciójának elemzése a gyógyászati segédeszköz piacon
: Kubanek Attila -
A Porsche piaci pozíciójának elemzése
: Hegedűs Laura Anna -
Az Apple piaci pozíciójának elemzése
: Mlinkó Patrícia -
A Fanny magazin piaci pozíciójának vizsgálata a magyar sajtóban
: Péter Dóra -
A Theodora Immuno termékcsalád piaci pozíciójának elemzése
: Barota Boglárka