A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra
Elmentve itt :
| Szerző: | Lipták Henrietta |
|---|---|
| További közreműködők: |
Buzás Eszter
Kovács Dr. Ildikó |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | döntéshozatal elektronikus vásárlás - online vásárlás fogyasztói magatartás internetes reklám(ok) közösségi média |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57220 |
- Példányok
- Leíró adatok
- Üzenet
- Other Versions (1)
- Hasonló tételek
- Minden adat megjelenítése (MARC/Címkés)
Hasonló tételek
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Földi Noémi
: Földi Noémi
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra a Gymbeam-ről
: Dózsa Zsombor Zoltán
: Dózsa Zsombor Zoltán
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra az étrendkiegészítők piacán
: Joó Dániel Máté
: Joó Dániel Máté
Az influenszer marketing hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Zsiga Zsanett
: Zsiga Zsanett
Az online fogyasztói vélemények hatása a turisztikai döntéshozatalra
: Abelovsky Erik
: Abelovsky Erik
A szépségápolási termékek digitális marketingkommunikációjának hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Horváth Kitti
: Horváth Kitti
A Vegán közösség befolyása a fogyasztói döntéshozatalra
: Kiss Dávid
: Kiss Dávid
Promóciók hatalma - A Nestlé Gabonapelyhek marketing stratégiájának hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Molnár Gréta
: Molnár Gréta
Az influencermarketing hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Lenár Péter Ottó
: Lenár Péter Ottó
Robotizált Folyamatautomatizálás Hatása az Üzleti Döntéshozatalra
: Hoffmann Tamás
: Hoffmann Tamás
Az influencer marketing hatása a vásárlási döntéshozatalra
: Csibi Katalin
: Csibi Katalin
Az influencer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Mógor Edina
: Mógor Edina
A magyar bankszektor brand és marketingkommunikációs stratégiáinak hatása a fogyasztói döntéshozatalra és elégedettségre
: Kajári-Ács Tímea Claudia
: Kajári-Ács Tímea Claudia
Az influenszermarketing hatása az online vásárlási döntéshozatalra
: Márta Lilla
: Márta Lilla
A termékcsomagolás vizuális elemeinek hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Márton Karolina Ágnes, et al.
: Márton Karolina Ágnes, et al.
Az influenszer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra a divatiparban
: Szomszéd Réka
: Szomszéd Réka
A mesterséges intelligencia elfogultsága és annak hatása a döntéshozatalra
: Molnár Kitti
: Molnár Kitti
A BI eszközök alkalmazási lehetőségei és hatása a vállalati döntéshozatalra
: Borbély Bence Tibor
: Borbély Bence Tibor
VNMKFN, Dékány Anna, Marketing pszichológiai trükkök hatása a vásárlási döntéshozatalra
: Dékány Anna
: Dékány Anna
Travel influencerek és hatásuk a vásárlói döntéshozatalra
: Karcagi Kitti Stella
: Karcagi Kitti Stella
A közösségi médiában közzétett vizuális tartalmak hatása a turisztikai fogyasztói döntéshozatalra a 18-25 év közötti fiatalok körében
: Szakállas Boglárka
: Szakállas Boglárka
Szénsavmentes üdítőitalok vásárlását ösztönző tevékenységek hatása a vásárlói döntéshozatalra a fiatal felnőtteknél
: Knausz Boglárka
: Knausz Boglárka
Az influencer marketing hatásának bemutatása a vásárlási döntéshozatalra
: Czitor Kinga
: Czitor Kinga
A közösségi média hatása az utazás döntési folyamatában
: Lipták Anna Mária
: Lipták Anna Mária
Az érzelmi intelligencia hatása a vezetői döntéshozatalra, női férfi vezetői kontextusban vizsgálva
: Szabó Eszter
: Szabó Eszter
BI eszközök alkalmazási lehetőségei és döntéshozatalra gyakorolt hatásuk
: Róde Ádám Péter
: Róde Ádám Péter
Influencerek társadalmi felelősségvállalása és marketing hatása fogyasztói perspektívából
: Pittner Vivien
: Pittner Vivien
A személyiség ereje és ennek veszélyei a média üzenetekben - kereskedelmi üzenet, társadalmi üzenet vonatkozásában, avagy a hírműsorvezetők személyiségének kialakulása és hatása
: Hornyák Henrietta
: Hornyák Henrietta
A vizuális és szöveges tartalom hatása az online vásárlási döntéshozatalra az étrend-kiegészítők piacán
: Valkony Márk
: Valkony Márk
A Vállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatása a fogyasztói döntésekre 2021-ben
: Dudás Fruzsina
: Dudás Fruzsina
A közösségi média hatása a fogyasztói magatartásra a szépségiparban
: Bedő-Szabó Tímea
: Bedő-Szabó Tímea
A fenntartható fogyasztói döntést befolyásoló tényezők vizsgálata
: Lipták Kata
: Lipták Kata
A social media hatása a luxusmárkákra és a fogyasztói magatartásra
: Drabant Sebestyén Sándor
: Drabant Sebestyén Sándor
A közösségi média hatása a vendéglátóipari fogyasztói magatartásra és döntésre
: Korszakasz Diána
: Korszakasz Diána
A közösségi média posztok hatása a fogyasztói preferenciákra cukrászkészítmények esetében
: Kapunics Gréta
: Kapunics Gréta
A közösségi média és az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra
: Judák Dalma
: Judák Dalma
A TikTok közösségi média hatása az online fogyasztói magatartásra
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
Az utazásszervezés és az utazási döntéshozatalra ható külső és belső tényezők vizsgálata
: Huber Vanessza
: Huber Vanessza
A pénzügyi elemzés és tervezés, mint funkció megjelenése és a vezetői döntéshozatalra gyakorolt hatása egy hyper-growth startupban
: Zsombok Máté József
: Zsombok Máté József
A kereskedelmi folyamatok átalakulása és az online marketing megjelenése az Inditex cégcsoport példáján keresztül
: Lipták Henrietta
: Lipták Henrietta
Hasonló tételek
-
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Földi Noémi -
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra a Gymbeam-ről
: Dózsa Zsombor Zoltán -
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra az étrendkiegészítők piacán
: Joó Dániel Máté -
Az influenszer marketing hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Zsiga Zsanett -
Az online fogyasztói vélemények hatása a turisztikai döntéshozatalra
: Abelovsky Erik