A közösségi háló algoritmusainak és influenszereinek hatása a fogyasztói szokásokra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Novák Bálint
További közreműködők: Bíró Balázs
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:21. század
fogyasztói szokások
hatásvizsgálat
internet
közösségi média
marketing
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57223
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban, a mai felgyorsult világ összetett közössági médiájának és annak a fogyasztókra gyakorolt hatását mutatom be, kitérve annak fejlődésére, a jelenleg megfigyelhető trendekre, szereplőire és felhasználóira. Dolgozatom kutatásában arra próbálok meg választ találni, hogy a modern közösségi média oldalak, mint a Tiktok, Facebook és Instagram fejlett algoritmusai és hirdetései, valamint az oldalakon aktívan jelen lévő influenszerek csoportja, hogyan befolyásolják a különböző fogyasztói szokásokat.