A közösségi háló algoritmusainak és influenszereinek hatása a fogyasztói szokásokra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Novák Bálint
További közreműködők: Bíró Balázs
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:21. század
fogyasztói szokások
hatásvizsgálat
internet
közösségi média
marketing
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57223

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57223
005 20250312111414.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Novák Bálint 
245 1 2 |a A közösségi háló algoritmusainak és influenszereinek hatása a fogyasztói szokásokra  |c Novák Bálint  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban, a mai felgyorsult világ összetett közössági médiájának és annak a fogyasztókra gyakorolt hatását mutatom be, kitérve annak fejlődésére, a jelenleg megfigyelhető trendekre, szereplőire és felhasználóira. Dolgozatom kutatásában arra próbálok meg választ találni, hogy a modern közösségi média oldalak, mint a Tiktok, Facebook és Instagram fejlett algoritmusai és hirdetései, valamint az oldalakon aktívan jelen lévő influenszerek csoportja, hogyan befolyásolják a különböző fogyasztói szokásokat. 
695 |a 21. század 
695 |a fogyasztói szokások 
695 |a hatásvizsgálat 
695 |a internet 
695 |a közösségi média 
695 |a marketing 
695 |a online marketing 
700 1 |a Bíró Balázs  |e ths 
700 1 |a Máté Dr. Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57223/1/Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57223/2/biralati-szempontok-kulso-biralo-alapkepzes_Nov%C3%A1k%20B%C3%A1lint_B%C3%ADr%C3%B3%20Bal%C3%A1zs.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57223/3/Nov%C3%A1k%20B%C3%A1lint.pdf  |z Dokumentum-elérés