Egy weboldal sikerességéhez kapcsolódó online felületek és marketing eszközök jelentősége a hazai energiahatékonysági szektorban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varga Tamás
További közreműködők: Buzna Kristóf
Ghazal Mahmoud Jamil
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:energiahatékonyság
online marketing
SEO kutatás
versenytárs elemzés
weboldal fejlesztés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57229
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom az energiahatékonysági szektor piacvezető szereplőinek online jelenlétét vizsgálja. Kutatásom fő célja, hogy feltérképezzem azokat a lehetőségeket, amelyekkel egy vállalkozás biztosíthatja és fejlesztheti online jelenlétét, kiaknázva ennek előnyeit az energiahatékonysági szektorban. Dolgozatomban az ECORISK Management Consulting Kft. (továbbiakban: Ecorisk) közép- és felsővezetőivel készített interjúk alapján meghatározom egy energiahatékonyság témájú weboldal azon alapfunkcióit és tartalmi elemeit, amelyektől az oldal a szakmai látogatók számára vonzóbb, hatékonyabb lesz és kiemelkedik a versenytársak hasonló témájú weboldalai közül. Továbbá elemzem az Ecorisk főbb versenytárásainak honlapjait, majd levonva fontos következtetéseket, meghatározom azt a főoldal struktúrát, valamint funkcionális és tartalmi elemeket, amelyek segítséget nyújthatnak az Ecorisk új honlapjának tervezésénél és kivitelezésénél.