Hagyományos és digitális marketing összehasonlítása a lovassportban
Saved in:
Main Author: | Unger Emese Dorottya |
---|---|
Other Authors: |
Miskolczi Tibor András
Totth Dr. Gedeon |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | digitális jövő internetmarketing sport sportstratégia sporttámogatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57230 |
Similar Items
Digitális kor és hagyományos értékek A kereskedelem kettős arca
: Besze Boglárka Dorottya
: Besze Boglárka Dorottya
A hagyományos és fapados légitársaságok stratégiai menedzsmentjének összehasonlítása
: Bekecs Dorottya
: Bekecs Dorottya
A tantermi (hagyományos) és a digitális oktatás módszereinek és eszközeinek az összehasonlítása
: Barlai Patrícia
: Barlai Patrícia
Hagyományos bankok és Fintech vállalatok összehasonlítása
: Dávidházy László Péter
: Dávidházy László Péter
A digitális könyvelés hatása a hagyományos könyvelésre
: Kundi Balázs
: Kundi Balázs
Vegán és hagyományos gyorsétteremi szolgáltatás gazdálkodásának összehasonlítása
: Maczkó Karolina
: Maczkó Karolina
Vendégpreferenciák összehasonlítása hagyományos vendéglátóhelyek és lakáséttermek esetében
: Sall Kata
: Sall Kata
A hagyományos és félautomata raktárüzem összehasonlítása a logisztikai gyakorlatban egy működő veszélyesáru raktárban
: Szabó Emese
: Szabó Emese
A hagyományos és a mai modern cukrászat összehasonlítása
: Hegedűs Boglárka
: Hegedűs Boglárka
A hagyományos és a vonalkódos raktárirányítási rendszerek összehasonlítása
: Lukács Alexandra
: Lukács Alexandra
Kapszulás kávék térhódítása és összehasonlítása a hagyományos kávétermékekkel
: Hunyadi Bence
: Hunyadi Bence
A digitális média platformok hatása a hagyományos rádiós kommunikációra
: Rafael Szabolcs
: Rafael Szabolcs
képfelismerési technikák összehasonlítása mély tanulási és a hagyományos módszerek között
: Sipos Gergely
: Sipos Gergely
A digitális könyvek hatásai a könyvpiacra, valamint a hagyományos könyvek jövője
: Szabó Zoltán
: Szabó Zoltán
Az FMCG láncok összehasonlítása online eszközök és digitális marketing szempontjából
: Barkaszi Márk
: Barkaszi Márk
A Web 2.0 és a kereskedelmi bankok- "hagyományos" vs. "digitális" bankolás
: Kőszegi Alexandra
: Kőszegi Alexandra
A hagyományos és gyorséttermi üzemeltetés összehasonlítása a McDonald's példáján keresztül
: Kovács Klaudia
: Kovács Klaudia
Hazai kis- és középvállalatok hagyományos és újszerű finanszírozási módszereinek európai összehasonlítása
: Banai Szilárd Bálint
: Banai Szilárd Bálint
Vendéglátó rendezvény hagyományos és „mentes” ételkínálatának összehasonlítása a fenntarthatóság szempontjai alapján
: Gurmai Gyula
: Gurmai Gyula
Vendéglátó rendezvény hagyományos és „mentes” ételkínálatának összehasonlítása a fenntarthatóság szempontjai alapján
: Gurmai Gyula
: Gurmai Gyula
Digitális és hagyományos értékesítést támogató logisztikai háttér az IKEA Lakberendezési Kft. esetében
: Nagy Ádám
: Nagy Ádám
A hagyományos légitársaságok és hagyományos utazási irodák kapcsolata Magyarországon
: Bicskei Orsolya
: Bicskei Orsolya
Gamifikált és hagyományos tréning összehasonlítása a Budapest Airport Zrt. empirikus példáján keresztül
: Bartos Bíborka
: Bartos Bíborka
A fintech vállalatok hatásai a hagyományos pénzintézetekre, pénzintézetek digitalizálódása és a digitális átállás változásvezetése
: Tóth Balázs
: Tóth Balázs
Hagyományos és digitális marketingkommunikációs eszközök, illetve ezek integrációjának bemutatása a Decathlon példáján keresztül vizsgálva
: Andrási Bence
: Andrási Bence
B2B marketing a digitális korban
: Kovács Emese Kitti
: Kovács Emese Kitti
A hagyományos és a fenntartható esküvők összehasonlítása, környezetbarát megoldások alkalmazási lehetősége a rendezvényen
: Kercseligeti Diána
: Kercseligeti Diána
A hagyományos bankok, neobankok és a fintech vállalatok által nyújtott szolgáltatások összehasonlítása és elemzése
: Skoperda Nikol
: Skoperda Nikol
Az online és hagyományos marketing eszközök és megoldások a kontaktlencse piacon
: Mészáros Krisztina Réka
: Mészáros Krisztina Réka
A digitális marketing eszközök vizsgálata a hazai biztosítási szektor fókuszba helyezésével
: Párkányi Emese
: Párkányi Emese
Mentes és hagyományos desszertek a rendezvényeken
: Kónya Barbara
: Kónya Barbara
Hagyományos utazási irodák jelene és jövője
: Sipos Levente
: Sipos Levente
Új országkép és hagyományos borkultúra Magyarországon
: Horváth Nóra
: Horváth Nóra
Hagyományos és mentes desszertkínálat napjaink cukrászdáiban
: Berentei Ágnes Judit
: Berentei Ágnes Judit
A pénzügyi vállalkozások mindennapjainak bemutatás a MediCredit Zrt.-n keresztül, valamint összehasonlítása egy hagyományos vállalkozással
: Salamon Fruzsina
: Salamon Fruzsina
Boboo Budapest digitális marketing stratégiája
: Kowalski Boglárka
: Kowalski Boglárka
Hagyományos cukrászkészítmények újragondolása a Kiosk étteremben
: Petró Eszter
: Petró Eszter
Hagyományos és újszerű elemek a városi turizmusban
: Illyés Laura
: Illyés Laura
Hagyományos és mentes desszertkínálat a különböző rendezvénytípusokon
: Kerekes Felícia
: Kerekes Felícia
A digitális marketing stratégia a kiskereskedelemben
: Csépányi Szabolcs
: Csépányi Szabolcs
Similar Items
-
Digitális kor és hagyományos értékek A kereskedelem kettős arca
: Besze Boglárka Dorottya -
A hagyományos és fapados légitársaságok stratégiai menedzsmentjének összehasonlítása
: Bekecs Dorottya -
A tantermi (hagyományos) és a digitális oktatás módszereinek és eszközeinek az összehasonlítása
: Barlai Patrícia -
Hagyományos bankok és Fintech vállalatok összehasonlítása
: Dávidházy László Péter -
A digitális könyvelés hatása a hagyományos könyvelésre
: Kundi Balázs