Brandépítés és rebranding bemutatása az MBH Bank példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Czene Adrienn
További közreműködők: Gires Péter
Hargitai-Lőrincz Andrea
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:bank
fúzió(k)
márka
márkaépítés
márkahűség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57246

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57246
005 20250312111444.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Czene Adrienn 
245 1 0 |a Brandépítés és rebranding bemutatása az MBH Bank példáján keresztül  |c Czene Adrienn  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom témája összefügg a szakmai gyakorlatommal, mivel jelenleg az MBH Bank egyik gyakornoka vagyok. A bank egy fúzió által alakult meg, melyben korábbi három vállalatból egy új márka született, így egy teljes rebranding folyamat eredménye. Mivel az átláthatóság és az integritás kiemelkedő fontosságúak a bankok márkaépítésében, így a bankszektort választottam arra, hogy egy vállalati újramárkázás stratégiai lépéseit bemutassam. Dolgozatomban esettanulmányok segítségével szemléltetem a márka útját egy vállalatok közötti fúzió esetén, fontos szerepet kap a márkaérték, márkaidtentitás változása és ennek hatása a fogyasztókra. A szekunder kutatásomban megjelennek a márkaépítéhez kapcsolódó fogalmak és a márka elemeinek rövid ismertetése. A pénzügyi intézmények márkázásánál egyre nagyobb szerepet játszik a fenntarthatóság és társadalmi felelősségvállalás (CSR), illetve a digitalizáció és technológiai trendek követése. Ezeket az MBH Bank márkatevékenységein keresztül vizsgálom. Példáján keresztül egy átfogóbb képet kapunk arról, hogy mennyire van hangsúlyban a belső és külső kommunikáció, és A márkaismertség növelése, egy új néven működő vállalat stratégiájában. A primer kutatásom célja, hogy betekintést nyerjek egy bank rebranding folyamatába, illetve dolgozói tapasztalatok által a belső munkamegosztásokra. Kihasználva, hogy az MBH Banknál végzem a szakmai gyakorlatom, kvalitatív kutatásként mélyinterjúkat készítek a bank dolgozóival, 3 különböző területről. A kérdezetteknél lényeges pont, hogy mind részt vettek a fúziós folyamatokban. Összeségében arra szeretnék a kutatás által választ kapni, hogy milyen kihívásokkal néztek szembe a területek csapatszinten, mennyire befolyásolta ez a dolgozói elégedettséget, illetve hogyan hatott a változás az ügyfelek bizalmára, lojalitására. A marketing munkatársak válaszaiból arra is rálátunk, mennyire volt hangsúlyban a márkakommunikáció, milyen célcsoportokat és hogyan próbált elérni a bank. 
695 |a bank 
695 |a fúzió(k) 
695 |a márka 
695 |a márkaépítés 
695 |a márkahűség 
700 1 |a Gires Péter  |e ths 
700 1 |a Hargitai-Lőrincz Andrea  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57246/1/Brand%C3%A9p%C3%ADt%C3%A9s%20%C3%A9s%20rebranding%20bemutat%C3%A1sa%20az%20MBH%20Bank%20p%C3%A9ld%C3%A1j%C3%A1n%20kereszt%C3%BCl.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57246/2/Nyilatkozat%20a%20szakdolgozat%20titkos%C3%ADt%C3%A1s%C3%A1r%C3%B3l%20.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57246/3/Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C3%A9s%20Czene%20Adrienn.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57246/4/Czene%20Adrienn_HLA%20bels%C5%91%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés