A hazai kiselőadók kihívásai és marketingstratégiái az élőzenei szcénában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Muhi Áron Balázs
További közreműködők: Morcz Fruzsina
Papp-Váry Dr. Árpád Ferenc
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális marketing
könnyűzene
könnyűzenei marketing
online marketing
Zenei marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57247
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatomban arra a kérdésre keresem a választ, hogy az egyre zajosabb digitális világban miként állja meg a helyét egy olyan zenész, akinek legfőbb értéke átadásához nem csupán egy felvételt kell tudnia eljuttatni a hallgatóhoz, hanem ki is kell csábítania azt a székéből. Ez a kihívás nem csupán az interneten, de az egyre duzzadó élőzenei előadói palettán is komoly nehézségeket jelent.Célom a hazai könnyűzenei kiselőadók előtt álló legnagyobb kihívások azonosítása primer kutatásokon keresztül, valamint betekintést nyújtok ezen kiselőadók marketingstratégiáinak használatába, különös figyelemmel a digitális marketingre. Következtetéseim alapján javaslatot teszek egy marketingkommunikációs stratégiára, mellyel javíthatják lehetőségeiket és növelhetik ismertségüket a hazai könnyűzenei színtéren.