A hazai kiselőadók kihívásai és marketingstratégiái az élőzenei szcénában
Elmentve itt :
Szerző: | Muhi Áron Balázs |
---|---|
További közreműködők: |
Morcz Fruzsina
Papp-Váry Dr. Árpád Ferenc |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | digitális marketing könnyűzene könnyűzenei marketing online marketing Zenei marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57247 |
Hasonló tételek
A balatoni turizmus szezonalitásának kihívásai és marketingstratégiai megoldásai
: Müller Ádám
: Müller Ádám
A FoMO és a közösségi média vizsgálata a budapesti elektronikus zenei szcénában
: Faragó Tímea
: Faragó Tímea
Magyarország népszerűsítése a kínai turisztikai piacon a hazai kínálat tükrében
: Muhi Áron Balázs
: Muhi Áron Balázs
Marketingstratégiai tervezés a Shapelab példáján keresztül
: Pál Balázs Marcell
: Pál Balázs Marcell
Élelmiszeripari termékfejlesztés marketingstratégiai specifikációja
: Török Ádám Ambrus
: Török Ádám Ambrus
A videojáték fejlesztő cégek marketingstratégiái
: Kiss Benjámin
: Kiss Benjámin
Az Európán belüli országok marketingstratégiai összehasonlítása
: Birkás Dóra
: Birkás Dóra
VINOLION online borkóstolójegyzet marketingstratégiai elemzése
: Szabó Adrienn
: Szabó Adrienn
Egy élelmiszeripari vállalkozás marketingstratégiai szemléletben
: Zsoldos Sára
: Zsoldos Sára
A Power Plate Magyarország marketingstratégiai elemzése
: Herman Dóra
: Herman Dóra
Marketingstratégiai javaslatok az Inglot szépségipari vállalat részére
: Pánits Flóra Kata
: Pánits Flóra Kata
Egy egészségtudatos étterem bevezetésének marketingstratégiai elemzése
: Misztl Alexandra
: Misztl Alexandra
Egy egészségügyi fejlesztés marketingstratégiai koncepciójának kidolgozása
: Makra Mercédesz
: Makra Mercédesz
Marketingstratégiai koncepció és marketing terv kidolgozása a Berga Color Bt. számára
: Bergendy Balázs
: Bergendy Balázs
A honlap kommunikáció, mint online marketingstratégiai eszköz
: Szekeres Anett
: Szekeres Anett
A Közép-Magyarországi Régió KKV-inak marketingstratégiái
: Pintér Márk
: Pintér Márk
A SalonTech nemzetközi piacrálépésének marketingstratégiai elemzése
: Dudás Kata
: Dudás Kata
Marketingstratégiai koncepció és terv egy csemege üzlet számára
: Pálinkás Péter
: Pálinkás Péter
A harmadik országokat támogató magyar nonprofit szervezetek marketingstratégiái
: Hugyi Enikő
: Hugyi Enikő
Marketingstratégiai irányelvek kidolgozása a Florus Duo Kft. számára
: Tomasovszki Klaudia
: Tomasovszki Klaudia
A Hervis Sport-és Divatkereskedelmi Kft. XXI. századi marketingstratégiái
: Nagy-Győr Péter
: Nagy-Győr Péter
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv létrehozása a "STÉG24" részére
: Kapfinger Eszter
: Kapfinger Eszter
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy fiktív cukrászda példáján
: Tóth Cintia Eszter
: Tóth Cintia Eszter
A hazai bankszektor digitalizációs kihívásai
: Tekes Mátyás
: Tekes Mátyás
A luxustermékek marketingstratégiai sajátosságainak bemutatása a Gucci luxusmárkán keresztül
: Mátray Alexandra
Megjelent: (2014)
: Mátray Alexandra
Megjelent: (2014)
A nemzetközi piacralépés marketingstratégiái, azon belül a Wizz Air
: Ivancsik Szabolcs
: Ivancsik Szabolcs
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása a Budapest Film Academy számára
: Jónás Tímea
: Jónás Tímea
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása a NapraKész Kft. számára
: Tolner Zsófia
: Tolner Zsófia
A Magyar Telekom Nyrt. és a Magenta1 szolgáltatási csomag piacvezető pozíciójának megközelítése marketingstratégiai oldalról
: Deán Balázs
: Deán Balázs
Törley márka 2005-ös aktivitásának értékelése és jövőbeni marketingstratégiai tervek
: Szalkai Johanna
Megjelent: (2007)
: Szalkai Johanna
Megjelent: (2007)
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy újonnan induló webáruház részére
: Kenyér Zoltán
: Kenyér Zoltán
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy induló designbútor startup vállalkozáshoz
: Panku Ádám
: Panku Ádám
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy induló, fiktív borbár számára
: Sziller Kristóf
: Sziller Kristóf
A BioTechUSA térhódításai az étrend-kiegészítők piacán marketingstratégiai szempontból
: Laták Alexa
: Laták Alexa
A hazai víziközmű-ágazat helyzete és kihívásai
: Anka Luca
: Anka Luca
Marketingstratégiai módszerek a szállodaiparban-Marketingkommunikációs eszközök válságidőszakban, a COVID-19 tükrében
: Kormos Panni
: Kormos Panni
A hazai lappiac fejlődése és kihívásai az ezredforduló után
: Heidrich Gabriella
: Heidrich Gabriella
Magyarország első intelligens bevásárló mobil applikációjának, a ,,Cetli´´ marketingstratégiai tervének kialakítása
: Tóth Márta Vivien
: Tóth Márta Vivien
A Nestlé L'Atelier prémium táblás csokoládé márka tényfeltáró marketingstratégiai elemzése
: Vén Bianca
: Vén Bianca
Tendenciák és a jövő kihívásai a hazai járműiparban
: Józsa Viktória
Megjelent: (2016)
: Józsa Viktória
Megjelent: (2016)
Hasonló tételek
-
A balatoni turizmus szezonalitásának kihívásai és marketingstratégiai megoldásai
: Müller Ádám -
A FoMO és a közösségi média vizsgálata a budapesti elektronikus zenei szcénában
: Faragó Tímea -
Magyarország népszerűsítése a kínai turisztikai piacon a hazai kínálat tükrében
: Muhi Áron Balázs -
Marketingstratégiai tervezés a Shapelab példáján keresztül
: Pál Balázs Marcell -
Élelmiszeripari termékfejlesztés marketingstratégiai specifikációja
: Török Ádám Ambrus