A kerékpár, mint marketing eszköz a turizmusban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Karl Ádám Kristóf
További közreműködők: Miskolczi Tibor András
Tasi Gabriella
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:internetmarketing
kerékpározás
marketing
marketingkommunikáció
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57249
Leíró adatok
Kivonat:A kerékpározás turizmusban betöltött szerepének vizsgálata rámutat arra, hogy a fenntartható utazási formák iránti kereslet növekedése és a kerékpáros infrastruktúra fejlesztése jelentős szerepet játszik a desztinációk vonzerejének növelésében. A nagyvárosok és a régiók beruházásai hozzájárulnak a kerékpáros turizmus fellendítéséhez, amely nemcsak gazdasági, hanem környezeti előnyöket is kínál. A kutatás és a statisztikai adatok megerősítik, hogy a megfelelő marketingeszközök alkalmazása, mint a közösségi média kampányok és a kerékpáros események élő közvetítése, növeli a célállomások nemzetközi láthatóságát és a turisták számát.