A női test megjelenítése a marketingben A Z generáció változó elvárásai

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bárdosi Panna Lili
Other Authors: Balatoni Zsombor
Furcsa Dr. Laura
Format: Thesis
Kulcsszavak:generációk
marketing pszichológia
női test
új igények
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57257
Description
Abstract:A szakdolgozat célja a női test marketingben való ábrázolásának elemzése, különös tekintettel a Z generáció változó elvárásaira. A kutatás azt vizsgálja, hogyan befolyásolja a reklámokban megjelenő idealizált és tárgyiasított női test az önértékelést és a társadalmi normákat, valamint milyen új igények merülnek fel a Z generáció részéről az etikusabb és valósághűbb reklámkommunikációval kapcsolatban. A dolgozat szekunder és primer kutatásokra épül, bemutatva a női test ábrázolásának történeti fejlődését, a generációk közötti attitűdbeli különbségeket, és azokat a marketingpszichológiai mechanizmusokat, amelyek a vizuális kommunikáció hatékonyságát alakítják. A kutatási eredmények alapot nyújtanak a reklámipar számára a sokszínűség és hitelesség iránti igények jobb megértéséhez, hozzájárulva az etikus kommunikáció fejlesztéséhez.