A női test megjelenítése a marketingben A Z generáció változó elvárásai
Elmentve itt :
Szerző: | Bárdosi Panna Lili |
---|---|
További közreműködők: |
Balatoni Zsombor
Furcsa Dr. Laura |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | generációk marketing pszichológia női test új igények Z generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57257 |
Hasonló tételek
Női test, mint árucikk a reklámok világában
: Hadzsipetkova Krisztina
: Hadzsipetkova Krisztina
Software Test Automation from a Management Perspective
: Kovács Evelin
: Kovács Evelin
Test-Tudat – Psziché Az Alexander-technikában rejlő önismereti lehetőségek
: Bagóné Borbás Beatrix
: Bagóné Borbás Beatrix
Analyzing afterimage strength and duration test results with k-means clustering
: Garai Lőrinc, et al.
Megjelent: (2023)
: Garai Lőrinc, et al.
Megjelent: (2023)
How I developed vocabulary tests using corpus-based word lists?
: Simon Krisztián
Megjelent: (2017)
: Simon Krisztián
Megjelent: (2017)
A munkavállalók tudásának megjelenítése az immateriális javak között
: Zsigri Noémi Zsófia
: Zsigri Noémi Zsófia
Környezeti számvitel – Fenntarthatósági elvárások megjelenítése a nem pénzügyi jelentésekben
: Viola Judit
: Viola Judit
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása a TEST-RE Alapítvány által működtetett edzőterem részére
: Ambrus Ádám
: Ambrus Ádám
Zeneiség a marketingben Fogyasztási szokások megváltoztatása a zenével
: Mihályi Lili
: Mihályi Lili
Y és Z generáció az online marketingben
: Albert Judit Piroska
: Albert Judit Piroska
A Heineken márka bemutatása és a márkakép rendezvényeken való megjelenítése
: Márkus Kata Zsófia
Megjelent: (2009)
: Márkus Kata Zsófia
Megjelent: (2009)
A kapunyitási pánik megjelenítése a felsőoktatásban résztvevő, pályakezdő előtt álló Y generáció tagjai esetében
: Török Bernadett
: Török Bernadett
A libra lounge étterem itallapján a borok megjelenítése, a pincészetek bemutatása
: Kollár Mónika
: Kollár Mónika
Egy szoknya - egy nadrág? A nők reprezentációja és megjelenítése a médiában
: Rózsás Katalin
: Rózsás Katalin
Táplálkozási zavarok megjelenítése a médiában és hatásuk a közösségekben való aktív részvételre
: Ilyés Lilla
: Ilyés Lilla
Nyereményjáték a marketingben
: Pásztor Mónika Bea
: Pásztor Mónika Bea
Greenwashing a marketingben
: Kéninger Anna
: Kéninger Anna
A nők és a szexualitás megjelenítése korunk reklámjaiban és ennek szerepe önmagunk megítélésében
: Harmat Rozália
: Harmat Rozália
A PÉNZÜGYI INSTRUMENTUMOK IFRS SZERINTI MEGJELENÍTÉSE ÉS ÉRTÉKELÉSE AZ OTP BANK NYRT. GYAKORLATÁBAN
: Palócz Andrea
: Palócz Andrea
A televíziós reklámok hatásainak különleges világa női szemmel
: Plézer Panna
: Plézer Panna
Hírességek szerepe a marketingben
: Vadál Dominik
: Vadál Dominik
Reklámügynökségek szerepe a marketingben
: Nagy Nóra
: Nagy Nóra
Hagyományos japán női szerepek alakulása a Z generáció elképzeléseinek tükrében
: Kötél Enikő Flóra
: Kötél Enikő Flóra
A munkavégzéshez használt gépekkel kapcsolatos költségek megjelenítése és kezelése az SAP használatával a MÁV Zrt.-nél
: Szabó Ottó Richárd
: Szabó Ottó Richárd
Közösségi média alkalmazása a marketingben
: Trancsik Zsanett Kármen
: Trancsik Zsanett Kármen
Mesterséges intelligencia megjelenése a marketingben
: Kövér Anett
: Kövér Anett
Mesterséges intelligencia alkalmazása a marketingben
: Kun Milán
: Kun Milán
Női menedzserek
: Erdélyi Éva
: Erdélyi Éva
A női vezetők karriersajátosságai női és férfi szemmel
: Durovics Edina
: Durovics Edina
LMBTQ+ közösség megjelenítése vállalatok marketing-kommunikációjában, és ezek márka képet alakító hatása magyar és nemzetközi viszonylatban
: Fehér Alexandra
: Fehér Alexandra
Technikai keresőoptimalizálás az online marketingben
: Lengyel Réka Evelin
: Lengyel Réka Evelin
A közösségi média jelentősége a marketingben
: Falusi Bálint Károly
: Falusi Bálint Károly
Hasonló tételek
-
Női test, mint árucikk a reklámok világában
: Hadzsipetkova Krisztina -
Software Test Automation from a Management Perspective
: Kovács Evelin -
Test-Tudat – Psziché Az Alexander-technikában rejlő önismereti lehetőségek
: Bagóné Borbás Beatrix -
Analyzing afterimage strength and duration test results with k-means clustering
: Garai Lőrinc, et al.
Megjelent: (2023) -
How I developed vocabulary tests using corpus-based word lists?
: Simon Krisztián
Megjelent: (2017)