A reklámpszichológia szerepének vizsgálata és két korcsoport közötti fogyasztói magatartás különbségének vizsgálata az arcápolási termékek körében a hazai piacon.
Elmentve itt :
Szerző: | Török Dorina Virág |
---|---|
További közreműködők: |
Halmai Dr. Tamás
Varga Vivien |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | dm-drogerie markt fogyasztói magatartás hatásmechanizmusok reklámpszichológia vásárlói döntési folyamat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57259 |
Hasonló tételek
Fogyasztói magatartás vizsgálata az arcápolási termékek piacán a 20 és 35 év közötti magyar nők körében
: Ládi Judit
: Ládi Judit
A Z generáció fogyasztói magatartása az arcápolási termékek piacán
: Kácsor Dorina Fanni
: Kácsor Dorina Fanni
Munkahelyi stresszorok különbségének vizsgálata szoftverfejlesztő és egyéb területen dolgozó munkavállalók körében
: Kárász Dóra
: Kárász Dóra
A Facebookon történő reklámozás összehasonlítása 2 korcsoport között
: Tereh Bianka
: Tereh Bianka
Logisztikai szolgáltatók szerepének vizsgálata a 2004-2008 közötti magyarországi gabonaintervenció során
: Győri Éva Virág
: Győri Éva Virág
Reklám és Reklámpszichológia - Hatékony technikák és pszichológiai hátterük
: Csibi Alexandra Otília
: Csibi Alexandra Otília
A fogyasztói magatartás vizsgálata a videójáték-piacon
: Bőr Péter Ákos
: Bőr Péter Ákos
A környezetbarát termékek és a környezettudatosság szerepének vizsgálata a kereskedelemben
: Tallián Szilvia Margit
: Tallián Szilvia Margit
Tudatos arcápolási fogyasztói szokások A Keve Cosmetics pozicionálása, márkaismertsége és termékattribútumai
: Nerhof Alida
: Nerhof Alida
Környezettudatos fogyasztói magatartás vizsgálata, fókuszban a kozmetikai termékek
: Szentes-Tóth Tímea
: Szentes-Tóth Tímea
Fogyasztói magatartás vizsgálata a fast fashion termékek esetében
: Murár Kata
: Murár Kata
Női fogyasztói magatartás vizsgálata a natúrkozmetikai termékek körében
: Szabó Zsófia
: Szabó Zsófia
Pénzügyi döntéseink és a reklámpszichológia találkozása, avagy mindennapi illúzióink csapdájában
: Bürgés Barbara Noémi
: Bürgés Barbara Noémi
A kényelmi termékek térnyerése a kulináris piacon
: Gordos Dorina Mária
: Gordos Dorina Mária
Fogyasztói magatartás a használtruha-piacon
: Pethő Dóra Vivien
: Pethő Dóra Vivien
Szállodai animáció szerepének elemzése két ciprusi szálloda példáján keresztül
: Gyarmati Bernadett Kinga
: Gyarmati Bernadett Kinga
Márkaelemek szerepének vizsgálata a vendéglátásban
: Páll Tamás
: Páll Tamás
Fogyasztói magatartás rejtelmei a hazai energiaital piacon
: Kormány Laura Viktória
: Kormány Laura Viktória
Fogyasztói magatartás és vásárlási szokások vizsgálata az elektromos autók kapcsán a magyar piacon
: Lepeták Lizandra Mercedes
: Lepeták Lizandra Mercedes
A spekuláció szerepének vizsgálata az árutőzsdén
: Abonyi Csaba
: Abonyi Csaba
A tisztaság szerepének vizsgálata a vendégelégedettségben
: Gonda Henriett
: Gonda Henriett
A turizmus szerepének vizsgálata Észak-Spanyolországban
: Nagy András Zsolt
: Nagy András Zsolt
A fogyasztói magatartás sajátosságai a laktózmentes termékek körében
: Izsáki Zoltán
: Izsáki Zoltán
Az influencer marketing hatása arcápolási- és sminktermékek vásárlása esetén, magyar fogyasztók körében
: Nagy Mónika
: Nagy Mónika
Az operatív és a stratégiai tervezés elméleti módszertana és a két terv közötti összefüggések vizsgálata
: Demeter Kitti
: Demeter Kitti
Fogyasztói magatartás vizsgálata a csomagautomaták használati szándékára vonatkozóan
: Virág Viktor
: Virág Viktor
Egy multinacionális logisztikai vállalat és leányvállalatai közötti kapcsolatrendszer vizsgálata
: Török Enikő
: Török Enikő
Fogyasztói magatartás a hazai elektromosautó-piacon a marketingkommunikációs eszközök befolyásoló szerepe
: Berekszászi Ivett
: Berekszászi Ivett
Márkaimázs vizsgálata két piacvezető márkánál
: Szántó Alexandra
: Szántó Alexandra
„ÉLÉSKAMRÁNK A TANYA” Kézműves termékek a szállodai piacon
: Kőfalvi Éva
: Kőfalvi Éva
Az IOT termékek értékesítésének kihívásai a magyar piacon.
: Hajdú Eszter Lili
: Hajdú Eszter Lili
Generációk motivációja közötti eltérések vizsgálata a Covid utáni toborzási és kiválasztási folyamatokban az IT piacon
: Csizmadia Márk Zoltán
: Csizmadia Márk Zoltán
A hazai bormarketing szerepének vizsgálata a borturizmusban
: Nyerges Norina
: Nyerges Norina
A játék szerepének vizsgálata a szállodai szolgáltatásokba.
: Hegyesi Renáta
: Hegyesi Renáta
Mémek eredetének és szerepének vizsgálata a marketingben
: Minczér Bence
: Minczér Bence
Lássunk tisztán! avagy Fogyasztói magatartás a hazai kontaktlencse piacon
: Kunkli Erika
: Kunkli Erika
A háztartási nagygépek fenntarthatósági trendjeinek vizsgálata a magyar piacon
: Virág Noémi
: Virág Noémi
Két gazdálkodó szervezet adókötelezettségeinek átfogó vizsgálata
: Eiselt Botond
: Eiselt Botond
Két amerikai elnökválasztási kampány összehasonlító vizsgálata
: Merhala Bettina
: Merhala Bettina
Vásárlói magatartás vizsgálata online környezetben
: Barilló Cintia Erika
: Barilló Cintia Erika
Hasonló tételek
-
Fogyasztói magatartás vizsgálata az arcápolási termékek piacán a 20 és 35 év közötti magyar nők körében
: Ládi Judit -
A Z generáció fogyasztói magatartása az arcápolási termékek piacán
: Kácsor Dorina Fanni -
Munkahelyi stresszorok különbségének vizsgálata szoftverfejlesztő és egyéb területen dolgozó munkavállalók körében
: Kárász Dóra -
A Facebookon történő reklámozás összehasonlítása 2 korcsoport között
: Tereh Bianka -
Logisztikai szolgáltatók szerepének vizsgálata a 2004-2008 közötti magyarországi gabonaintervenció során
: Győri Éva Virág