A vizuális és szöveges tartalom hatása az online vásárlási döntéshozatalra az étrend-kiegészítők piacán

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Valkony Márk
További közreműködők: Gazdag Zoltán
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:étrend-kiegészítő
szöveges tartalom
vásárlói döntés
vásárlói döntés befolyásolása
vizuális tartalom
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57261
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom az online vásárlási döntéshozatalt befolyásoló vizuális és szöveges tartalmak hatásait vizsgálja az étrend-kiegészítők piacán Magyarországon. A vitaminok iránti kereslet az utóbbi években megnövekedett, azonban vásárlásuk során gyakran merülnek fel bizonytalanságok. A fogyasztóknak kihívást jelent a megfelelő termék kiválasztása és az online források – például közösségi média platformok vagy vásárlói vélemények – megbízhatóságának megítélése.Kutatásom középpontjában az áll, hogy a különféle vizuális és szöveges tartalmak mértékben befolyásolják a vásárlói bizalmat és döntéshozatalt. Arra keresem a választ, hogy mely vizuális és szöveges elemek befolyásolják leginkább a vásárlási döntést.