A vizuális és szöveges tartalom hatása az online vásárlási döntéshozatalra az étrend-kiegészítők piacán
Elmentve itt :
Szerző: | Valkony Márk |
---|---|
További közreműködők: |
Gazdag Zoltán
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | étrend-kiegészítő szöveges tartalom vásárlói döntés vásárlói döntés befolyásolása vizuális tartalom |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57261 |
Hasonló tételek
Fogyasztói magatartás az étrend-kiegészítők piacán
: Oszkó András Csaba
: Oszkó András Csaba
Fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők az étrend-kiegészítők piacán
: Vladár Gitta
: Vladár Gitta
Étrend-kiegészítők vásárlási és fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Táskai Irén Otília
: Táskai Irén Otília
Új termék kommunikációja a hazai étrend-kiegészítők piacán
: Mikos Júlia
: Mikos Júlia
A BioTechUSA térhódításai az étrend-kiegészítők piacán marketingstratégiai szempontból
: Laták Alexa
: Laták Alexa
Fogyasztói magatartás vizsgálata az étrend-kiegészítők kapcsán
: Kovács Viktória
: Kovács Viktória
Fogyasztói magatartás vizsgálata az étrend-kiegészítők kapcsán
: Kovács Viktória
: Kovács Viktória
Speciális étrend-kiegészítők új vásárlói körének felderítése és megszólítási lehetőségei
: Árki Viktória Alexandra
: Árki Viktória Alexandra
Sporttáplálkozás és az étrend kiegészítők, különleges táplálkozási célú élelmiszerek szerepe a sportteljesítményben
: Heinemann Viola
: Heinemann Viola
Online tartalom fogyasztási szokások
: Sulyok Bálint Tamás
: Sulyok Bálint Tamás
Az influencer marketing hatása a vásárlási döntéshozatalra
: Csibi Katalin
: Csibi Katalin
Az étrend-kiegészítők fogyasztását befolyásoló tényezők és annak egészségügyi kiadásokra kifejtett lehetséges hatásai
: Fügedi Barbara
: Fügedi Barbara
Vállalatok vizuális arculati elemeinek hatása a vásárlási szokásokra
: Solymoss Júlia
: Solymoss Júlia
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra az étrendkiegészítők piacán
: Joó Dániel Máté
: Joó Dániel Máté
A kereskedelmi márkák térnyerése a táplálék-kiegészítők nemzetközi piacán
: Melts Adrienn
: Melts Adrienn
Az influencer marketing hatásának bemutatása a vásárlási döntéshozatalra
: Czitor Kinga
: Czitor Kinga
VNMKFN, Dékány Anna, Marketing pszichológiai trükkök hatása a vásárlási döntéshozatalra
: Dékány Anna
: Dékány Anna
Az online fogyasztói vélemények hatása a turisztikai döntéshozatalra
: Abelovsky Erik
: Abelovsky Erik
A közösségi médiában közzétett vizuális tartalmak hatása a turisztikai fogyasztói döntéshozatalra a 18-25 év közötti fiatalok körében
: Szakállas Boglárka
: Szakállas Boglárka
Y generáció online vásárlási szokásai a divatáruk piacán
: Harsányi Havaska
: Harsányi Havaska
Az influencermarketing hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Lenár Péter Ottó
: Lenár Péter Ottó
Robotizált Folyamatautomatizálás Hatása az Üzleti Döntéshozatalra
: Hoffmann Tamás
: Hoffmann Tamás
A paleolit étrend ajánlásai
: Dudok Adrienn
: Dudok Adrienn
Növényi alapú étrend, veganizmus
: Szarvas Bianka
: Szarvas Bianka
Az «Atteindre des emplois égaux, des salaires identiques» c. francia szöveg és «A közösségi gazdaság és pénzügyi szabályozása» c. magyar szöveg fordítása és elemzése
: Erdei Péter
: Erdei Péter
Az influencer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Mógor Edina
: Mógor Edina
Az étrend-kiegészítőknél használt marketing eszközök
: Kanizsai-Nagy Ákos
: Kanizsai-Nagy Ákos
A vizuális e-kereskedelem. A mesterséges intelligencia alapú vizuális keresés és a kiterjesztett valóság használata az online vásárlások során.
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
A « Les nouveaux entrants du marché de la mobilité » c. francia szöveg és A « Kockázat, kockázatészlelés, kockázatkezelés » c. magyar szöveg fordítása és elemzése
: Persik Lilla
: Persik Lilla
Fogyasztói magatartás és vásárlási szokások vizsgálata az állateledelek piacán
: Kovács Anita Fanni
: Kovács Anita Fanni
Vásárlási szokások vizsgálat a laktózmentes tejtermékek piacán
: Balatoni Abigél
: Balatoni Abigél
Vásárlási szokások vizsgálata a laktózmentes tejtermékek piacán
: Balatoni Abigél
: Balatoni Abigél
Vásárlási szokások vizsgálata a háztartási gépek piacán
: Csernus Viktória Hajnalka
: Csernus Viktória Hajnalka
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Lipták Henrietta
: Lipták Henrietta
Az influenszer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra a divatiparban
: Szomszéd Réka
: Szomszéd Réka
Egy új étrend-kiegészítő termék marketingstratégiája
: Csordás István
: Csordás István
Képes hirdetések vizuális és pszichológiai eszközei
: Fór Petra
: Fór Petra
Márkaépítés és vizuális kommunikáció, mint marketingeszköz
: Kazsoki Fanni Éva
: Kazsoki Fanni Éva
A vizuális közösségi média hatása a fiatal nők testképére
: Józsa Flóra
: Józsa Flóra
Amikor a tartalom értékké válik. Digitális márkaépítés inbound marketing stratégiával
: Gyenes Gábor
: Gyenes Gábor
Hasonló tételek
-
Fogyasztói magatartás az étrend-kiegészítők piacán
: Oszkó András Csaba -
Fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők az étrend-kiegészítők piacán
: Vladár Gitta -
Étrend-kiegészítők vásárlási és fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Táskai Irén Otília -
Új termék kommunikációja a hazai étrend-kiegészítők piacán
: Mikos Júlia -
A BioTechUSA térhódításai az étrend-kiegészítők piacán marketingstratégiai szempontból
: Laták Alexa