Új szolgáltatás és termék bevezetése az ACSI Logisztika Zrt.-n keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth Gáspár János
További közreműködők: Szabó Edit
Kulcsszavak:automatizáció - automatizálás
Linkedin
online marketing
optimalizálás
raktárgazdálkodás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57267

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg57267
005 20250312111508.0
008 250312suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Tóth Gáspár János 
245 1 0 |a Új szolgáltatás és termék bevezetése az ACSI Logisztika Zrt.-n keresztül  |c Tóth Gáspár János  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakmai gyakorlatomat az ACSI Logisztika Zrt.-nél töltöttem, ami raktártechnikai termékeket gyárt és forgalmaz, illetve raktárak optimalizálásával is foglalkozik. Itt megismerkedtem a cég működésével, a gyártóbázisukon is megtanultam minden munkafolyamatot és a logisztikájukba is bepillantást nyertem, de természetesen a marketingkommunikációjuk és az Online marketingjük fejlesztése volt az én fő feladatom. Főleg a LinkedIn-jük és a Weboldaluk fejlesztése, illetve a területi képviselőjük segítése.A témámat azért választottam, mert nagyon érdekel az automatizálás, ami egyre nagyobb teret nyer magának, aminek köszönhetően felgyorsul a gyártás és a raktározás, illetve költséghatékonyabb is hosszútávon, ezért az általam választott cég, az ACSI is felszeretné venni a versenyt a nagyobb versenytársaival. Céljuk, hogy az optimalizáció-szimuláció és automatizálás szolgáltatáscsomagot bevezessék, illetve bővítsék a termékkínálatukat anyagmozgatókkal, például kézi raklapszállítókkal és targoncákkal, hogy az ügyfelek mindent tőlük szerezzenek be.A szakdolgozatomban bemutatom a szolgáltatások és termékek bevezetését a piacra, illetve részletesen bemutatom az optimalizációt, szimulációt és az automatizálást, hogy a témám jobban érthető legyen. Az ACSI célcsoportjai csak vállalatok, ezt Business to Business modellnek hívják, ezt is bemutatom, mivel így a marketingje is eltér a szokásos Business to Customer modelltől, amely cégek csak magánszemélyeknek értékesítenek. Ehhez csináltam összehasonlítást is. A dolgozatomban továbbá egy SWOT és egy 4P,7P elemzést csináltam.Az ACSI a marketingjére nem szeretne sokat költeni, ezért a LinkedIn-en való hirdetést ajánlom nekik, amit hosszan kifejtettem.Kutatási kérdéseimMegtérül-e az optimalizáció/automatizáció?Ha igen mennyi idő alatt térül meg a fejlesztés?Csökken -e a dolgozók száma a raktárak rész/teljes automatizációja miatt(strukturális munkanélküliség)?Ha az ACSI bevezeti az új szolgáltatását és termékeit, fel tudja ,majd venni a versenyt a nála nagyobb versenytársaival?A linkedinen jobb-e hirdetni egy vállalatnak ,mint a facebookon? 
695 |a automatizáció - automatizálás 
695 |a Linkedin 
695 |a online marketing 
695 |a optimalizálás 
695 |a raktárgazdálkodás 
700 1 |a Szabó Edit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57267/1/%C3%9Aj%20szolg%C3%A1ltat%C3%A1s%20%C3%A9s%20term%C3%A9k%20bevezet%C3%A9se%20az%20ACSI%20Logisztika%20Zrt.-n%20kereszt%C3%BCl.docx%20%282%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57267/2/B%C3%ADr%C3%A1lat%20T%C3%B3th%20G%C3%A1sp%C3%A1r%20FOSZK.pdf  |z Dokumentum-elérés