Hogyan változott a magyar labdarúgás szerepe a politikai kommunikációban? (A Rákosi-korszaktól napjainkig)
Elmentve itt :
| Szerző: | Lakatos Gergely |
|---|---|
| További közreműködők: |
Bajomi-Lázár Prof. Dr. Péter
Kovács Zsófia |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | 20. század 21. század labdarúgás politika sport |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57270 |
Hasonló tételek
A gyűlöletpolitika térnyerése a magyar politikai kommunikációban
: Niedermüller Tamás Bálint
: Niedermüller Tamás Bálint
Marketing és termékfejlesztés a politikai kommunikációban
: Hornicsár Petra
: Hornicsár Petra
Sajtó-és médiapolitika Rákosi és Kádár idején
: Szabó Dorka
: Szabó Dorka
Hogyan változott a vezetői információs rendszerek piaca a válság hatására?
: Csik Andrea
: Csik Andrea
Női karrierutak - avagy hogyan változott meg a karriertervezés az évek során
: Csizmadia Réka
: Csizmadia Réka
Modern trendek a politikai kommunikációban Kazahsztán és Magyarország médiában.
: Nurusheva Zhanara
: Nurusheva Zhanara
A Rákosy Glass tevékenységének elemzése, fókuszban a fűthető üveg
: Ádám Dávid
: Ádám Dávid
Márkanagykövetek szerepe a kommunikációban
: Musza Olívia
: Musza Olívia
Hogyan változott meg a kkv szektorban tevékenykedő fuvarozó cégek helyzete a Covid hatására
: Dudás Dóra Patrícia
: Dudás Dóra Patrícia
A labdarúgás közösségszervező szerepe
: Balog Dávid István
: Balog Dávid István
Hogyan változott meg a fogyasztók magatartása 2019-es koronavírus következtében az online rendelésekkel kapcsolatban?
: Mayer Martin Markó
: Mayer Martin Markó
Szimbólumok szerepe a társadalmi kommunikációban
: Molnár Zoltánné
: Molnár Zoltánné
Válságkommunikáció a magyar labdarúgás válságmenedzselésében
: Szabó István
: Szabó István
A CSR szerepe a vállalati kommunikációban
: Leányvári Villő
: Leányvári Villő
A kisebbségi csoportok felhasználása a politikai propaganda kommunikációban a Hitler uralta Németországban és a magyar Horthy-korszakban
: Vági Bence
: Vági Bence
Az eseménymarketing szerepe a vállalati kommunikációban
: Véniss Eszter
: Véniss Eszter
Interkulturális kompetenciák a német-magyar kommunikációban
: Tornai-Camille Rita
: Tornai-Camille Rita
Katarzis a kommunikációban
: Gulyás Rózsa
: Gulyás Rózsa
Gamifikáció a kommunikációban
: Horváth Rebeka Zsófia
: Horváth Rebeka Zsófia
A programmatic szerepe az online marketing kommunikációban
: Jacsmenik Kristóf
: Jacsmenik Kristóf
Az érzelmi intelligencia szerepe a vezetői kommunikációban
: Szeitz Dorottya Szilvia
: Szeitz Dorottya Szilvia
A politikai kommunikáció hasonlóságai és különbségei német-magyar viszonylatban a 19.századtól napjainkig
: Mérő Zsombor Ödön
: Mérő Zsombor Ödön
Szerbia Európai Uniós csatlakozási folyamatának kiértékelése – avagy hogyan változott Szerbia megítélésé a nemzetközi színtéren a Délszláv háború után
: Fülöp Áron
: Fülöp Áron
Labdarúgás sportmarketing vonatkozásai
: Hajagos Dávid János
: Hajagos Dávid János
A PR és a reklám közötti különbség, és azok hogyan integrálódnak a kommunikációban
: Egyed Júlia
: Egyed Júlia
Az öt érzék szerepe az in-store kommunikációban
: Koczka Zsófia
: Koczka Zsófia
Nemawashi a japán kommunikációban
: Hidasi Judit, et al.
Megjelent: (2015)
: Hidasi Judit, et al.
Megjelent: (2015)
Labdarúgás a marketing árnyékában
: Lehoczki Martin
: Lehoczki Martin
Magyarország és Németország politikai és gazdasági kapcsolatai a rendszerváltoztatástól napjainkig
: Lipcsei Lilla Györgyi
: Lipcsei Lilla Györgyi
A magyar gazdaság ellenálló képességének alakulása 2002-től napjainkig
: Lakatos Zoltán
: Lakatos Zoltán
A labdarúgás szponzorációja Jól döntött a Borsodi?
: Farkas Orsolya
Megjelent: (2007)
: Farkas Orsolya
Megjelent: (2007)
A Mesterséges intelligencia szerepe a marketing kampány tervezésében és a fogyasztói oldallal való kommunikációban
: Bartonovszki Gergely
: Bartonovszki Gergely
A blogok szerepe és alkalmazási lehetőségei a vállalati kommunikációban
: Berényi Norbert
: Berényi Norbert
A befolyásolás eszközei a kommunikációban
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Megjelent: (2016)
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Megjelent: (2016)
A német-magyar kapcsolatok gazdasági, politikai, kulturális aspektusainak bemutatása a rendszerváltás utáni beruházásokon keresztül napjainkig
: Németh Márton Bonifác
: Németh Márton Bonifác
A labdarúgás közvéleményformáló szerepe és a médiával való kapcsolata
: Danyi Gabriella
: Danyi Gabriella
A labdarúgás jelenléte a sportturizmusban
: Szmola Bálint Gábor
: Szmola Bálint Gábor
Labdarúgás számokban Az elmúlt három világbajnokság gazdasága és turizmusa
: Bessenyei Zalán
: Bessenyei Zalán
Hogyan alkalmazkodott a Magyar Posta Zrt. a piacnyitáshoz
: Lakatos Gyula
: Lakatos Gyula
Márkaismertségből vásárlás - Az eladáshelyi kommunikáció szerepe az integrált kommunikációban
: Papp András
: Papp András
Hasonló tételek
-
A gyűlöletpolitika térnyerése a magyar politikai kommunikációban
: Niedermüller Tamás Bálint -
Marketing és termékfejlesztés a politikai kommunikációban
: Hornicsár Petra -
Sajtó-és médiapolitika Rákosi és Kádár idején
: Szabó Dorka -
Hogyan változott a vezetői információs rendszerek piaca a válság hatására?
: Csik Andrea -
Női karrierutak - avagy hogyan változott meg a karriertervezés az évek során
: Csizmadia Réka