A mesterséges intelligencia átalakító szerepe a kreatív iparban és a marketingben

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Sulák Emília Sára
Other Authors: Iványi Dr. Tamás
Tőrös Balázs
Format: Thesis
Kulcsszavak:innováció
kreativitás
marketing
mesterséges intelligencia
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57277

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57277
005 20250312131347.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Sulák Emília Sára 
245 1 2 |a A mesterséges intelligencia átalakító szerepe a kreatív iparban és a marketingben  |c Sulák Emília Sára  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozat a mesterséges intelligencia térnyerését vizsgálja a kreatív szektorban, részletesen pedig a marketingben. Érintve a kreatív ipar és szakemberek definiálását, az AI rövid bemutatását és a kreatív szakmákban és a marketingben használt mesterséges intelligencia alapú eszközöket. Primer kutatás rész a szakemberek attitűdjét értékeli, az ismereteiket firtatja. A dolgozat általános képet ad a kreatív szektor technológiai innovációjáról az AI tekintetében. 
695 |a innováció 
695 |a kreativitás 
695 |a marketing 
695 |a mesterséges intelligencia 
695 |a online marketing 
700 1 |a Iványi Dr. Tamás  |e ths 
700 1 |a Tőrös Balázs  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57277/1/szakdolgozat%202.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57277/2/biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes-sulak-emilia.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57277/3/sulak-emilia-kulso-biralat.pdf  |z Dokumentum-elérés