Marketing hatásai az emberekre

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Rózsahegyi Beatrix
Other Authors: Hargitai-Lőrincz Andrea
Rimóczi Dr. Csilla
Format: Thesis
Kulcsszavak:21. század
21th century
adatbányászat
marketing terv
social change
személyre szabott szolgáltatás(ok)
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57278
Description
Abstract:A marketing sokféle képen definiálható, amely az évek előremenetelével is folyamatosan változik. „A marketing gondolkodás és gyakorlat kétirányú fejlődése jól mutatja, hogy az egyrészt tartalmában mélyült, a vállalkozáson belüli orientáltsága változásával, a humán kérdések, a környezeti társadalmi problémák iránti figyelem és érzékenység megjelenésével, másrészt egyre inkább szélesedett is a marketing – a klasszikus profitorientált vállalkozásokon túli - új területeken való alkalmazással. (Közszolgáltatók, szegénység, szociális kérdések kezelése révén.)[1]„Egyesek szerint marketinggel bármit el lehet adni, legyen az egy háztartási kellék amelyet soha nem fognak felhasználni vagy bunkó alkalmazottakat foglalkoztató étterem. Csak meg kell hozzá találni a megfelelő szegmenseket, a piac megfelelő háttér kutatásával, célközönséget ösztönző ingerek felkutatásával, olyan reklámokat hozhatnak a cégek létre, melyekkel az egyének cselekvésére ösztönzőleg hatnak. Természetesen ez a szegmentálás a digitális marketingben relevánsabb, könnyebben szegmentálható.[1]Kotler, P. (1972). A Generic Concept of Marketing,Journal of Marketing