Online jelenlét és digitális marketing a fogászati szektorban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kerekes Sándor Balázs
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Kulcsszavak:7P modell
családi vállalkozás
egészségügy
marketing
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57289

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg57289
005 20250312131357.0
008 250312suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kerekes Sándor Balázs 
245 1 0 |a Online jelenlét és digitális marketing a fogászati szektorban  |c Kerekes Sándor Balázs  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozat rövid vázlata: Bevezetés: - Digitális marketing és online jelenlét fontossága fogászati rendelők számára Tartalom: - Közösségi média platformok, és azok szerepe egy magánrendelő működésében - Hírlevélkampányok, és promóciók hatékonysága a fogászati szektorban Összegzés: - Összegzés a digitális marketing fontosságáról a magán fogászati szektorban - Ajánlások a hatékony online jelenlét és marketing stratégia kialakításához fogászati rendelő számára 
695 |a 7P modell 
695 |a családi vállalkozás 
695 |a egészségügy 
695 |a marketing 
695 |a SWOT-elemzés 
700 1 |a Papp dr. Vanda  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57289/1/Kerekes%20Sa%CC%81ndor%20Bala%CC%81zs%20-%20Za%CC%81ro%CC%81dolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57289/2/Kerekes%20S_%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés