A magyarországi beutazó turizmusban nagy fejlődési potenciállal jellemezhető BRIC- országok vizsgálata, és lehetséges marketingstratégiák kialakítása
Elmentve itt :
Szerző: | Szőke Csilla |
---|---|
További közreműködők: | Mosonyi Ilona |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Beutazó turizmus BRIC Brazília Oroszország India Kína |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57299 |
Hasonló tételek
Az Amerikai Egyesült Államok, mint a magyarországi beutazó turizmusban nagy fejlődési potenciállal jellemezhető küldő piac vizsgálata, lehetséges marketing stratégiák kialakítása
: Bartha Krisztina
: Bartha Krisztina
A magyarországi francia beutazó turizmus vizsgálata, marketingstratégiák kialakítása
: Fülöp Noémi Eszter
: Fülöp Noémi Eszter
A BRICS országok fejlődési pályája és kapcsolata az Európai Unióval
: Sasvári Nóra
: Sasvári Nóra
A nagy növekedési potenciállal rendelkező startupok kihívásai
: Horváth Gábor Bertalan
: Horváth Gábor Bertalan
BRIC országok a XXI. század elején
: Szilágyi Tamás
: Szilágyi Tamás
The end of BRICS? An analysis of BRICS economies based on international indices
: Ács Annamária Paula
: Ács Annamária Paula
Mennyiben jelent vonzerőt a magyarországi beutazó turizmusban a street food?
: Fóner Kristóf
: Fóner Kristóf
Marketingstratégiák, stratégiai tervezés
: Tóth Borbála
: Tóth Borbála
Az Európai Unió és a BRICS országok külgazdasági stratégiája, különös tekintettel az exportnövekedés megteremtésére
: Bödei Bianka
Megjelent: (2014)
: Bödei Bianka
Megjelent: (2014)
A magyarországi beutazó turizmusban érintett intézményi szereplők feladatai a turizmusbiztonság területén
: Erdész Rebeka
: Erdész Rebeka
Új piaci szegmensek a hazai beutazó turizmusban A fogászati turizmus vizsgálata Sopronban
: Mihályi Júlia
: Mihályi Júlia
A BRIC-országok és a 2008-2009-es gazdasági és pénzügyi világválság különös tekintettel Oroszországra
: Fülöp Noémi Anikó
: Fülöp Noémi Anikó
A magyarországi beutazó turizmusban az orosz küldő piac vizsgálata Zala megye szempontjából
: Csiszár Bálint
: Csiszár Bálint
A BRICS országok gazdasága és együttműködése, valamint külgazdasági és diplomáciai kapcsolatai az Európai Unióval és Magyarországgal
: Neszményi Attila
Megjelent: (2014)
: Neszményi Attila
Megjelent: (2014)
Az Európai Uniós országok migrációjának hatásai Nagy-Britannia gazdaságára.
: Sós Antal
: Sós Antal
A visegrádi országok egyetemei az ENSZ fenntartható fejlődési célkitűzései tükrében
: Szemlér Tamás
Megjelent: (2024)
: Szemlér Tamás
Megjelent: (2024)
Marketingstratégiák a magyar divatiparban – Aim’s
: Dávid Kitti
: Dávid Kitti
A Hallgatói Önkormányzat lehetséges szerepei és fejlődési lehetőségei
: Falvai Kata Zsófia
: Falvai Kata Zsófia
Generációspecifikus marketingstratégiák az egészséges életmód népszerűsítésére
: Szalai Zsaklin
: Szalai Zsaklin
A veszprémi Nagy Kft. fejlődési lehetőségei, üzleti terv készítése csarnok építésére
: Nagy Adrienn
: Nagy Adrienn
A katalán függetlenedés hatása Barcelona beutazó turizmusára
: Bernolák Csilla
: Bernolák Csilla
A kínai beutazó turizmus és a koronavírus hatása a beutazó turizmusra
: Ferdinandi Gyöngyvér Boglárka
: Ferdinandi Gyöngyvér Boglárka
Civilizációk összecsapása?!-A BRICS szerepe az átalakuló világrendben
: Szileszki Ákos
: Szileszki Ákos
Brazília és a BRICS a változó nemzetközi környezetben
: Domokos Adél
: Domokos Adél
Olasz gyártó cég magyarországi piacralépése hatékony marketingstratégiák és sikeres bevezetési megoldások
: Viktor Márk
: Viktor Márk
Digitális marketingstratégiák az elektronikus sportok világában (E-sport)
: Szabó Máté
: Szabó Máté
A magyarországi beutazó vendégforgalom területi és idősoros elemzése
: Boncz Bettina
: Boncz Bettina
A francia beutazó turizmus Magyarországra
: Tar Bernadett
: Tar Bernadett
A kínai beutazó turizmus Magyarországon
: Somfai Vera
: Somfai Vera
A marketingstratégiák hatékonyságának elemzése a belföldi és külföldi utazások népszerűsítésében
: Bóta Áron
: Bóta Áron
A vendéglátás lehetséges fejlődési irányainak azonosítása a koronavírust követően, a Laurel Étterem esetén keresztül
: Kiss Zoltán
: Kiss Zoltán
Orosz Beutazó Turizmus Jellegzetességeinek és Tendenciáinak Vizsgálata
: Pusztai Attila
: Pusztai Attila
Az ázsiai beutazó turizmus bemutatása és jellemzése
: Bencze Ágnes Márta
: Bencze Ágnes Márta
Inbound kontra outbound marketingstratégiák szerepének vizsgálata a hazai fogyasztói igények tükrében
: Németh Orsolya
: Németh Orsolya
A magyarországi beutazó turizmus alakulása az elmúlt 10 évben (2004-2014)
: Gál Anett
: Gál Anett
Kína fejlődési modellje
: Mosina Ildikó
: Mosina Ildikó
Kulturális turizmus vonzereje Budapesten a beutazó fiatalok szemében
: Kovács Eszter
: Kovács Eszter
A kínai beutazó turizmus egyes Európai Uniós országokban
: Laczó Dániel Tamás
: Laczó Dániel Tamás
A kínai beutazó turizmus lehetőségei és feltételei Magyarországon
: Nagy Ibolya
: Nagy Ibolya
Magyarország beutazó turizmusának változása 2019-től 2022-ig
: Paulus Boldizsár Kristóf
: Paulus Boldizsár Kristóf
Hasonló tételek
-
Az Amerikai Egyesült Államok, mint a magyarországi beutazó turizmusban nagy fejlődési potenciállal jellemezhető küldő piac vizsgálata, lehetséges marketing stratégiák kialakítása
: Bartha Krisztina -
A magyarországi francia beutazó turizmus vizsgálata, marketingstratégiák kialakítása
: Fülöp Noémi Eszter -
A BRICS országok fejlődési pályája és kapcsolata az Európai Unióval
: Sasvári Nóra -
A nagy növekedési potenciállal rendelkező startupok kihívásai
: Horváth Gábor Bertalan -
BRIC országok a XXI. század elején
: Szilágyi Tamás