A “street food” megjelenésének vizsgálata a budapesti vendéglátásban
Elmentve itt :
Szerző: | Győry Gábor |
---|---|
További közreműködők: | Sándor Dénes |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Street food Food truck Budapest Felmérés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57305 |
Hasonló tételek
Street food a vendéglátásban
: Sali Bence
: Sali Bence
A budapesti street food vállalkozások marketingstratégiájának összehasonlítása
: Fabók Zsófia
: Fabók Zsófia
A street food fellendülésének bemutatása budapesti vállalkozások alapján
: Thimár Zsófia Zita
: Thimár Zsófia Zita
A street food evoluciója
: Vitányi Szabolcs
: Vitányi Szabolcs
A street food jelenlegi helyzete és népszerűsége a magyar vendéglátásban
: Bitó Boglárka
: Bitó Boglárka
Street Food, mint gasztronómiai irányzat és helye a minőségi vendéglátásban
: Kovács Kitti
: Kovács Kitti
A Social Media megjelenése a Budapesti Street Food keretein belül
: Ördög Sára
: Ördög Sára
A street food elterjedése Budapesten
: Szomolányi Brigitta Bianka
: Szomolányi Brigitta Bianka
A street food, mint jelenség
: Érsek Soma
: Érsek Soma
A street food ételek fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Németh Kinga
: Németh Kinga
A marketing mix vizsgálata a street food világában.
: Németh Csaba Bendegúz
: Németh Csaba Bendegúz
A Street food jelenség Budapest utcáin
: Réti Fanni
: Réti Fanni
A street food-jelenség Budapest utcáin
: Cser Anna
: Cser Anna
A Street Food csomagolóanyagok árképzésének elemzése
: Lőrincz Tamás
: Lőrincz Tamás
Street food megjelenése a gasztronómiai fesztiválokon Budapesten
: Kócsó Beatrix
: Kócsó Beatrix
Egy mai street food vállalkozás marketing stratégiája
: Porkoláb Péter Norton
: Porkoláb Péter Norton
OPPORTUNITIES OF GROWTH FOR STREET FOOD FESTIVALS IN BUDAPEST, HUNGARY
: Forgács Balázs
: Forgács Balázs
A street food láncok márkaépítési folyamatainak, marketingkommunikációjának, fogyasztói magatartásának vizsgálata
: Tóth Dávid
: Tóth Dávid
A street food, mint minőségi jelenség a gasztronómiában
: Szlávecz Viktória
: Szlávecz Viktória
Street food és a fine dining összehasonlító elemzése
: Pacsai Martin Benjamin
: Pacsai Martin Benjamin
Mennyiben jelent vonzerőt a magyarországi beutazó turizmusban a street food?
: Fóner Kristóf
: Fóner Kristóf
Az Ucca bár kínálatának elemzése, vagyis a Street Food világa
: Plander Ágnes
: Plander Ágnes
Budapesti street foodok gazdasági versenyképességének elemzése, marketingje
: Molnár Gergő
: Molnár Gergő
Piacra lépést támogató tanulmány egy vegán street food bisztró marketingstratégiájához
: Borgyos Marcell
: Borgyos Marcell
Introducing the “Street food” phenomenon in the Hungarian market based on the example of Reinpold’s Kolbice
: Hunkó Fruzsina
: Hunkó Fruzsina
A TikTok platform hatása a Z generáció street food étteremválasztására
: Kőszegváry Ádám Ferenc
: Kőszegváry Ádám Ferenc
A Street Food, mint gasztronómiai irányzat bemutatása, és marketingkommunikációs eszközeinek ismertetése.
: Baráz Patrícia
: Baráz Patrícia
Előkészítő tanulmány egy újonnan piacra lépő vegán street food bisztró marketingstratégiájához
: Borgyos Marcell
: Borgyos Marcell
A Street Food, mint új gasztronómiai irányzat és a minőségi étkezés kapcsolata.
: Jánosi Krisztián
: Jánosi Krisztián
A STREET FOOD, MINT DOMINÁNS GASZTRONÓMIAI IRÁNYZAT BEMUTATÁSA MAGYARORSZÁG ÉS AZ USA VONATKOZÁSÁBAN
: Somogyvári Benjámin
: Somogyvári Benjámin
Street Food kultúra világszintű vizsgálata különös tekintettel Ázsia és Magyarország éttermeinek, elérhető alapanyagainak és aktuális trendjeinek viszonylatában
: Demeter Anikó
: Demeter Anikó
Honlap és közösségi média-megjelenésének vizsgálata éttermek esetében
: Gunya Gréta
: Gunya Gréta
A bárkultúra fejlődése a budapesti vendéglátásban
: Gózon Péter
: Gózon Péter
A MAGYARORSZÁGI VENDÉGLÁTÓIPAR ELEMZÉSE, A HÁZON KÍVÜLI ÉTKEZÉSI SZOKÁSOK PRIMER VIZSGÁLATA ÉS EGY VIETNÁMI STREET FOOD BÁR MEGNYITÁSÁHOZ SZÜKSÉGES MARKETINGSTRATÉGIA KIDOLGOZÁSA
: Stefán Réka
: Stefán Réka
A magyarországi vendéglátóipar elemzése, a házon kívüli étkezési szokások primer vizsgálata és egy vietnámi street food bár megnyitásához szükséges marketingstratégia kidolgozása
: Stefán Réka
: Stefán Réka
Az Airbnb megjelenésének hatása a szállodaiparra.
: Holló Máté
: Holló Máté
Mesterséges intelligencia megjelenésének lehetőségei a szállodaiparban
: Tóth Dániel
: Tóth Dániel
A munkahelyi stressz megjelenésének okai, kezelésének és megelőzésének lehetőségei a Robert Bosch Kft. budapesti telephelyén
: Horváth Orsolya
: Horváth Orsolya
Kortárs művészet a Street arton keresztül
: Roskovenszky Regina
: Roskovenszky Regina
Új sales technikák megjelenésének elemző vizsgálata a Budapest Marriott Hotelben
: Kisgyörgy Zsófia
: Kisgyörgy Zsófia
Hasonló tételek
-
Street food a vendéglátásban
: Sali Bence -
A budapesti street food vállalkozások marketingstratégiájának összehasonlítása
: Fabók Zsófia -
A street food fellendülésének bemutatása budapesti vállalkozások alapján
: Thimár Zsófia Zita -
A street food evoluciója
: Vitányi Szabolcs -
A street food jelenlegi helyzete és népszerűsége a magyar vendéglátásban
: Bitó Boglárka