A turizmusmarketing jelentősége és megoldásai az Egyesült Államokban, kiemelten Floridában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Molnár Kata
További közreműködők: Sipos Erika
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Amerikai Egyesült Államok
Florida
marketingkommunikáció
turisztikai desztináció
turizmusmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57319
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban az Egyesült Államok turizmusmarketingjét szeretném bemutatni, kiemelten Florida államra összpontosítva. Dolgozatomban ki szeretnék térni egyes nagyvárosok egyedi marketing stratégiájára, hiszen Florida az Egyesült Államok egyik leglátogatottabb desztinációja. Ki szeretném deríteni, hogy milyen marketingkommunikációval csábítják ide a turistákat és ehhez milyen eszközöket és platformokat használnak. Szintén választ szeretnék kapni arra, hogy hogyan alakulnak a közösségi média oldalaik, mennyire népszerűek és napra készek. Ezek mellett keresem a választ arra is, hogy milyen kihívásokkal néznek szembe a marketingesek a mai világban. Szintén kijelenthetjük, hogy Amerika a marketing őshazája és a mai napig az élen jár, de vajon képes-e fenntartani ezt a kiemelt helyet és ha igen, minek a segítségével.