A szállodai emeleti felszolgálás hatása a vendégélményre és a szálloda teljesítményére egy átfogó elemzés

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Schettrer Gergő
További közreműködők: Bándoli Attila István
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:covid
emeleti felszolgálás
felszolgálás
szálloda
szobai étkezés
vendégélmény
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57326
Leíró adatok
Kivonat:Szakmai tapasztalataim inspirálták ennek a dolgozatnak a megírását, melynek célja, hogy átfogó képet adjon a szobaszerviz jelenlegi gyakorlatáról, jövőbeli fejlődési lehetőségeiről, és felvázolja, hogyan lehetne javítani a szobaszerviz működését a vendégelégedettség és a szállodai versenyképesség növelése érdekében. Az alábbi kérdésekre keresem a választ: 1. Milyen gyakran veszik igénybe a vendégek a szállodai szobaszervizt, és milyen tényezők befolyásolják ezt a döntést 2. Milyen étel- és italválasztékokat preferálnak a vendégek a szobaszerviz során, és milyen újítások vagy kiegészítő szolgáltatások növelhetik az elégedettséget? 3. Hogyan értékelik a vendégek a szobaszerviz minőségét és hatékonyságát? 4. Milyen technológiai megoldások segíthetnek javítani a szobaszerviz folyamatának hatékonyságát és a vendégélményt? 5. Milyen problémák és kihívások merülnek fel a szállodai szobaszerviz során? 6. Hogyan lehet optimalizálni a szobaszerviz folyamatát és szolgáltatásait annak érdekében, hogy növeljék a vendégelégedettséget és a szálloda versenyképességét?