Aktualitások az online szállásközvetítői térben - A Szállásvadász.hu piaci helyzete
Saved in:
Main Author: | Molnár Petra |
---|---|
Other Authors: | Bártfai Endre |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | közvetítők online értékesítés szálláshely-szolgáltatás szálláshelyek utazási irodák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57334 |
Similar Items
Az elektronikus kereskedelem hatása a szálláshely-szolgáltató szektorra, és a Szállás.hu és a Szállásvadász.hu összehasonlító elemzése
: Csesznik Emese
: Csesznik Emese
Invia.hu működése az online térben
: Egerszegi Iveta
: Egerszegi Iveta
Az it.hu brand bevezetése és az online térben való megjelenésének lehetőségei
: Pichner Eszter
: Pichner Eszter
Generációk az online térben
: Czigler Dorka Rebecca
: Czigler Dorka Rebecca
A Vágyaim.hu szexshop piaci helyzete és marketing vonatkozásai
: Szőcs Dorottya
: Szőcs Dorottya
A Vágyaim.hu szexshop piaci helyzete és marketing vonatkozásai
: Szőcs Dorottya
: Szőcs Dorottya
PARADOX, divatmárka az online térben
: Ruppl Krisztina
: Ruppl Krisztina
Fogyasztói aktivitás az online térben
: Szakálas Sára Boglárka
: Szakálas Sára Boglárka
Sorozatgyilkosok médiareprezentációja az online térben
: Tóth Zsófia
: Tóth Zsófia
Fogyasztói magatartás vizsgálata az online térben
: Szoboszlai Laura Luca
: Szoboszlai Laura Luca
Csapatépítő rendezvények vizsgálata az online térben
: Forgó Enikő
: Forgó Enikő
Napjaink pénzügyi visszaélései az online térben
: André Veronika
: André Veronika
Invia.hu Az online utazási platform működésének elemzése
: Szücs Petra
: Szücs Petra
Fejlődés az online térben Az e-kereskedelmi lehetőségek vizsgálata és a kapmachinery.com webshop elemzése
: Kiss Olivér
: Kiss Olivér
Vállalaton belüli kommunikációt elősegítő megoldások az online térben
: Kovács Gergely
: Kovács Gergely
Marketing fejlődése az online térben, azon belül az online magazinok fejlődése
: Farkas Réka
: Farkas Réka
Az online rendelések mögötti logisztika és a fogyasztói magatartás az online térben
: Peiker Márk
: Peiker Márk
Online marketing a hokameraberles.hu oldalon keresztül
: Keszthelyi Dorina
: Keszthelyi Dorina
Az Invia.hu mint online utazásközvetítő iroda működése
: Ujvári Vivien
: Ujvári Vivien
A napizokni.hu szolgáltatás piaci bevezetése Growth Hacking eszközzel
: Békési Gergely
: Békési Gergely
A kis- és középvállalkozások lehetőségei az online térben - Fókuszban az online ruhavásárlási preferenciák
: Egyeki Szabolcs Gergely
: Egyeki Szabolcs Gergely
A demokrácia kihívásai a modern digitális térben
: Molnár Eszter
: Molnár Eszter
A Startapro.hu marketingstratégiájának elemzése
: Kóbor Petra
: Kóbor Petra
Az Y és Z generáció álláskeresési szokásai napjainkban az online térben
: Zalka Virág
: Zalka Virág
Színpszichológia a kiskereskedelmi térben
: Mireider Rebeka
: Mireider Rebeka
Az emberi jogok helyzete a nemzetközi térben, különös tekintettel a női jogokra
: Varga Viktória
: Varga Viktória
Az ügyfélkapcsolatok kezelése a Rendi.hu online szolgáltatásértékesítéssel foglalkozó vállalatnál
: Cvijovic Lídia
: Cvijovic Lídia
Az online házhozszállítás marketingje megemlítve a Kifli.hu Shop KFT-t
: Baranyi Gabriella
: Baranyi Gabriella
A közösségi média és reklámok hasznossága az online térben működő vállalatok marketingkommunikációjában
: Németh Flóra
: Németh Flóra
Az online utazási ügyintézés bemutatása az Invia.hu utazásközvetítő irodán keresztül
: Nagy Gréta Alexa
: Nagy Gréta Alexa
Online és az offline értékesítés előnyei az Invia.hu-n keresztül
: Veres Tímea Írisz
: Veres Tímea Írisz
Marketingkommunikációs eszközök használata a Kemma.hu online hírportálon 2019-2020
: Walczer Patrik Zsolt
: Walczer Patrik Zsolt
Az online kereskedelem fejlődése és a koronavírus által megváltoztatott kereskedelmi térben betöltött szerepe
: Kárpáti Zsolt
: Kárpáti Zsolt
Az Ökomancs.hu webáruház marketingstratégiája
: Mészáros Klaudia
: Mészáros Klaudia
Az eladáshelyi értékesítésösztönző tevékenységek az offline és online térben a Danone Alpro márkáján szemléltetve
: Kalmár Dalma
: Kalmár Dalma
Bankmarketing, a digitális térben Mobilbank és a digitális tér tendenciái
: Nagy Enikő
: Nagy Enikő
A Türk Telekom International HU Kft. költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékelése
: Fellegvári Anett
: Fellegvári Anett
Egy rendezvény online marketingkommunikációja és a vevőelégedettség a Lovasok.hu-nál
: Andor Judit
: Andor Judit
Közép-Európa a globális térben nemzetközi konferencia : [absztraktkötet]
Published: (2022)
Published: (2022)
Vállalati válságkommunikáció és a válságkezelés hatása az online térben a Covid-19 vírussal összefüggésben
: Ecsedi Judit
: Ecsedi Judit
Similar Items
-
Az elektronikus kereskedelem hatása a szálláshely-szolgáltató szektorra, és a Szállás.hu és a Szállásvadász.hu összehasonlító elemzése
: Csesznik Emese -
Invia.hu működése az online térben
: Egerszegi Iveta -
Az it.hu brand bevezetése és az online térben való megjelenésének lehetőségei
: Pichner Eszter -
Generációk az online térben
: Czigler Dorka Rebecca -
A Vágyaim.hu szexshop piaci helyzete és marketing vonatkozásai
: Szőcs Dorottya