Digitális és online marketing a magyar zeneiparban
Saved in:
Main Author: | Koponyás Dániel |
---|---|
Other Authors: | Gajzágó Dr. Éva Judit |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | 21. század arculat - image identitás online marketing zene |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57359 |
Similar Items
Az online zenei streaming szolgáltatások térhódítása a zeneiparban
: Saryeddine Zena
: Saryeddine Zena
Az internet szerepe előadóművészek üzleti modelljében, online üzleti modellek a zeneiparban
: Péntek Zsófia
: Péntek Zsófia
A közösségi média, mint digitális marketingeszköz a zeneiparban és ennek hatása a fogyasztói szokásokra
: Szücs Rebeka
: Szücs Rebeka
Digitalizáció hatása a KKV-kra a zeneiparban
: Kocsán Petra
: Kocsán Petra
A nemi egyenlőtlenség jelensége a zeneiparban és a magyar könnyűzenei oktatásban
: Terényi Eszter Gabriella
: Terényi Eszter Gabriella
A magyar underground könnyűzenei produkciók menedzselése a zeneiparban végbement változások tükrében
: Kis Réka Fruzsina
: Kis Réka Fruzsina
A zenészek márka értékének mérése és a fogyasztói magatartás a magyar zeneiparban
: Balla Viktória
: Balla Viktória
Digitális technológiák az online marketing szolgálatában
: Tauber Richárd Péter
: Tauber Richárd Péter
Online jelenlét és digitális marketing a fogászati szektorban
: Kerekes Sándor Balázs
: Kerekes Sándor Balázs
Digitális kommunikáció, online bankolás
: Guardamagna Cristiano
: Guardamagna Cristiano
Az FMCG láncok összehasonlítása online eszközök és digitális marketing szempontjából
: Barkaszi Márk
: Barkaszi Márk
Egy termék forgalmának növelése a digitális marketing eszközeivel
: Borovszky Dániel
: Borovszky Dániel
Online Látomás Egy magyar divat kiskereskedés online marketing stratégiája
: Kisvarga Ágota
: Kisvarga Ágota
A magyar futballszurkolók digitális tartalomfogyasztása és a közép-európai futballklubok online jelenlétének vizsgálata
: Csőke Szabolcs Gábor
: Csőke Szabolcs Gábor
A magyar vállalkozások online marketing szokásainak vizsgálata
: Sági Gyöngyi
: Sági Gyöngyi
Boboo Budapest digitális marketing stratégiája
: Kowalski Boglárka
: Kowalski Boglárka
Az online marketing és a magyar zeneipar kapcsolata
: Juhász Péter András
: Juhász Péter András
A magyar bankszektor digitális kommunikációja
: Juhász Attila Patrik
: Juhász Attila Patrik
A digitális marketing stratégia a kiskereskedelemben
: Csépányi Szabolcs
: Csépányi Szabolcs
A digitális zene terjesztése marketing szempontból
: Kuti Csaba
: Kuti Csaba
Kisvállalati digitális marketing a pozicionálás aspektusában
: Gyurján-Maczali Jenifer
: Gyurján-Maczali Jenifer
A digitális és online reklám térnyerése a brit hirdetéspiacon
: Báthi Bence
: Báthi Bence
A digitális és online reklámesztétika hatása a fogyasztói magatartásra
: Ferenczy Anna Kamilla
: Ferenczy Anna Kamilla
Túl az online marketing eszközökön – Magyar felhasználók részvétele az online reklámozásban
: Szőke Eleonóra
: Szőke Eleonóra
A digitális marketing és a fotográfia művészete
: Báthori Nikolett
: Báthori Nikolett
A digitális banki rendszerek és online szolgáltatások helyzete Magyarországon
: Szabó Eszter
: Szabó Eszter
Hagyományos és digitális marketing összehasonlítása a lovassportban
: Unger Emese Dorottya
: Unger Emese Dorottya
Irodalmi tartalmak marketing támogatása digitális alkalmazásokkal
: Berczi Klára
: Berczi Klára
Online marketing
: Vannai Andrea
: Vannai Andrea
Online marketing
: Dárdai Mónika
: Dárdai Mónika
Online marketing
: Zemlényi Anita
: Zemlényi Anita
Online marketing és influencer marketing
: Sári Orsolya, et al.
: Sári Orsolya, et al.
Regisztráljon online a kedvezőbb törlesztőrészletért! Digitális médiatervezés a bankszektorban
: Koczó Krisztina
: Koczó Krisztina
Online marketing lehetőségek a Z generáció körében
: Fazekas Dániel
: Fazekas Dániel
A konverzió optimalizálás a digitális marketing világában
: Nyerges Márk
: Nyerges Márk
A digitális marketing hatása a cukrászdák sikerességére
: Majoros Vivien
: Majoros Vivien
Similar Items
-
Az online zenei streaming szolgáltatások térhódítása a zeneiparban
: Saryeddine Zena -
Az internet szerepe előadóművészek üzleti modelljében, online üzleti modellek a zeneiparban
: Péntek Zsófia -
A közösségi média, mint digitális marketingeszköz a zeneiparban és ennek hatása a fogyasztói szokásokra
: Szücs Rebeka -
Digitalizáció hatása a KKV-kra a zeneiparban
: Kocsán Petra -
A nemi egyenlőtlenség jelensége a zeneiparban és a magyar könnyűzenei oktatásban
: Terényi Eszter Gabriella