Ügyfélközpontú stratégiák és CRM rendszerek alkalmazása a Tracon Budapest Kft. versenyképességének növelésére

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nagy Bernadett Krisztina
Other Authors: Békési Gábor György
Format: Thesis
Kulcsszavak:CRM
értékesítési rendszer
kommunikációs stratégia
Tracon
ügyfélkapcsolat
ügyfélkapcsolati menedzsment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57363
Description
Abstract:A globalizáció és a technológiai fejlődés az ügyfélkapcsolatok kezelésében alapvető változásokat eredményezett. A vállalatok számára a folyamatosan változó piaci környezet és az ügyfelek növekvő elvárásaihoz való alkalmazkodás kiemelt jelentőséggel bír. Szakdolgozatom a Tracon Budapest Kft. ügyfélkapcsolati stratégiáját és kommunikációs gyakorlatát elemzi, különös tekintettel a Customer Relationship Management (CRM) rendszer bevezetésének lehetőségeire. A dolgozat célja a jelenlegi ügyfélkezelési folyamatok hatékonyságának vizsgálata, valamint annak értékelése, hogy a CRM rendszer hogyan járulhat hozzá az ügyfélelégedettség növeléséhez és a vállalat versenyképességének fokozásához. Primer kutatásom során mélyinterjúkat készítettem a vállalat marketing-, értékesítési- és IT-vezetőivel, hogy feltárjam a CRM rendszer bevezetésének potenciális előnyeit és kihívásait. Az eredmények alapján a CRM rendszer bevezetése hozzájárulhat az ügyféladatok hatékonyabb kezeléséhez, a személyre szabott kommunikációhoz, valamint az értékesítési folyamatok automatizálásához. Ugyanakkor a technológiai kihívások, a vállalati kultúra átalakításának szükségessége és az alkalmazottak betanítása nehézségeket jelenthetnek a bevezetés során.A dolgozat javaslatokat fogalmaz meg a CRM integráció sikeres megvalósítására, hangsúlyozva az ügyfélközpontú szemléletmód és a digitális megoldások összehangolásának jelentőségét a fenntartható növekedés érdekében.