Ügyfélközpontú stratégiák és CRM rendszerek alkalmazása a Tracon Budapest Kft. versenyképességének növelésére
Saved in:
Main Author: | Nagy Bernadett Krisztina |
---|---|
Other Authors: | Békési Gábor György |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | CRM értékesítési rendszer kommunikációs stratégia Tracon ügyfélkapcsolat ügyfélkapcsolati menedzsment |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57363 |
Similar Items
A CRM értékesítést támogató ereje - stratégiaváltás és ügyfélközpontú CRM a Raiffeisen Banknál
: Balassa Eszter
: Balassa Eszter
Vállalati marketing és kommunikációs stratégiák Magyarországon a környezeti fenntarthatósági verseny tükrében a Tracon Budapest Kft. példáján keresztül
: Fodor Máté
: Fodor Máté
A CRM rendszerek vállalati alkalmazása
: Szigeti Noémi
: Szigeti Noémi
A Tracon Budapest Kft. marketing szemléletű elemzése és egy almárka bevezetés lehetőségének vizsgálata
: Kereszty Domos
: Kereszty Domos
CRM rendszerek – CRM alkalmazása és hatásai az Avalon Car(e) Services Kft.-nél
: Szigeti Bendegúz
: Szigeti Bendegúz
Online és offline marketing tevékenységek bemutatása és hatékonyságának elemzése a Tracon Budapest Kft. példáján keresztül
: Györgyi Petra
: Györgyi Petra
CRM rendszerek
: Szántai Anita
: Szántai Anita
CRM rendszerek
: Botha Tibor
: Botha Tibor
CRM rendszerek
: Botha Tibor
: Botha Tibor
Mobilbankolás ügyfélközpontú megközelítése a MagNet Bank példáján keresztül
: Fábián Rita Tamara
: Fábián Rita Tamara
A Hilton Budapest versenyképességének elemzése a rendezvénypiacon
: Borsi Krisztina
: Borsi Krisztina
CRM rendszerek - CRM az E.ON-nál
: György László Dávid
: György László Dávid
CRM rendszerek, Salesforce
: Sandó Nikoletta
: Sandó Nikoletta
Viseld egészséggel! - A 4_skandinavia ruházati üzlet ügyfélközpontú marketingmixének bemutatása
: Hajnal Csongor
: Hajnal Csongor
CRM rendszerek kiépítése, bevezetése
: Lucza Rita
: Lucza Rita
Budapest, Bécs és Pozsony turisztikai versenyképességének összehasonlítása
: Parditka Emese
: Parditka Emese
A HIV prevenció növelésére irányuló marketing aktivitások
: Kulcsár Nikolett
: Kulcsár Nikolett
Kutyabarát munkahelyek kialakítása a vállalati hatékonyság növelésére
: Zircher Ágnes
: Zircher Ágnes
CRM rendszerek és alkalmazási lehetőségei
: Schuck Richárd László
: Schuck Richárd László
Ügyviteli szoftverek és CRM rendszerek
: Kovács Noémi
: Kovács Noémi
Pszichológiai stratégiák alkalmazása a márkakommunikációban
: Deák Nikolett
: Deák Nikolett
A CRM rendszerek bemutatása két CRM rendszer bemutatásával, összehasonlításával
: Nyerges Péter
: Nyerges Péter
CRM rendszerek vizsgálata a ROCKWOOL Hungary Kft-nél
: Zsemlye Adél
: Zsemlye Adél
Budapest turisztikai imázsának, nemzetközi versenyképességének és fejlesztési lehetőségeinek vizsgálata
: Fegyver Dorottya
: Fegyver Dorottya
A Robert Bosch Kft. versenyképességének vizsgálata a tudásmegosztás aspektusából
: Biró Bernadett
: Biró Bernadett
CRM rendszerek szerepe a KKV szektorban
: Szalay Bence
: Szalay Bence
Az Encepur vakcina hazai átoltottságának növelésére irányuló marketing aktivitások
: Farkas-Kantár Dóra
: Farkas-Kantár Dóra
Zenekarok lehetőségei az elérés növelésére a digitális marketing eszközeivel
: Takács Anita
: Takács Anita
Revenue management szoftverek hatékonysága és kínálata a szállodai bevételek növelésére
: Magyar Ádám
: Magyar Ádám
TŐKEVÉDETT STRUKTURÁLT BEFEKTETÉSI STRATÉGIÁK ALKALMAZÁSA ALACSONY KAMATKÖRNYEZETBEN
: Németh András
: Németh András
Hilton Budapest versenyképességének javítása a marketing és minőségügy együttes alkalmazásával
: Jurmann Alexandra
: Jurmann Alexandra
Vállalatirányítási és CRM rendszerek Európai Uniós forrásokból, a MiniCRM példáján keresztül bemutatva
: Kocsis Martin
: Kocsis Martin
A banki CRM rendszerek értékesítést támogató szerepe
: Antal Katalin
: Antal Katalin
Üzleti alkalmazások integrációja CRM rendszerek vizsgálatán keresztül
: Dudás Dávid
: Dudás Dávid
A CRM alkalmazása és fejlesztési lehetőségei a szállodaiparban
: Sipos Judit
: Sipos Judit
A mömax lakberendezési áruház marketingkommunikációjának vizsgálata és hatékonyságának növelésére tett javaslatok
: Liptai Gabriella
: Liptai Gabriella
Passzívházak sajátosságai és versenyképességének vizsgálata
: Balogh Gábor
: Balogh Gábor
A CRM-rendszerek hatékonyságának vizsgálata a banki gyakorlatban
: Balázsné Lendvai Marietta
Published: (2015)
: Balázsné Lendvai Marietta
Published: (2015)
A CRM rendszerek használatának fejlődése a startupok körében
: Nauner Kamilla
: Nauner Kamilla
A CRM rendszerek döntéstámogató szerepe a vállalati stratégiában
: Tóth Zsolt
: Tóth Zsolt
Similar Items
-
A CRM értékesítést támogató ereje - stratégiaváltás és ügyfélközpontú CRM a Raiffeisen Banknál
: Balassa Eszter -
Vállalati marketing és kommunikációs stratégiák Magyarországon a környezeti fenntarthatósági verseny tükrében a Tracon Budapest Kft. példáján keresztül
: Fodor Máté -
A CRM rendszerek vállalati alkalmazása
: Szigeti Noémi -
A Tracon Budapest Kft. marketing szemléletű elemzése és egy almárka bevezetés lehetőségének vizsgálata
: Kereszty Domos -
CRM rendszerek – CRM alkalmazása és hatásai az Avalon Car(e) Services Kft.-nél
: Szigeti Bendegúz