Az AI influencerek szerepe a marketingkommunikációban virtuális személyiségek hatása a szépségiparra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vörös Tamás
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:etika
információs technológia
kommunikáció
marketing
mesterséges intelligencia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57387

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57387
005 20250325112239.0
008 250325suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Vörös Tamás 
245 1 3 |a Az AI influencerek szerepe a marketingkommunikációban  |b virtuális személyiségek hatása a szépségiparra  |c Vörös Tamás  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A jelen tanulmány középpontjában az AI influencerek marketingkommunikációs szerepének vizsgálata áll, különös hangsúlyt fektetve a szépségipar területére. A mesterséges intelligencia által kreált virtuális véleményvezérek megjelenése forradalmasítja a digitális marketing világát, jelentősen befolyásolva a fogyasztók magatartását és vásárlási szokásait.A dolgozat részletesen feltárja az AI influencerek egyedi tulajdonságait, valamint azokat a kihívásokat, amelyekkel szembesülnek a hitelesség terén. Emellett átfogó összehasonlítást nyújt a hagyományos, emberi influencerekkel, rávilágítva a két csoport közötti lényeges különbségekre és hasonlóságokra.Az elemzés kitér arra, hogy ezek a virtuális véleményvezérek milyen módon járulnak hozzá a márkák építéséhez és népszerűsítéséhez, miközben nem hagyja figyelmen kívül az etikai vonatkozásokat és a technológiai aspektusokat sem.A tanulmány eredményei rámutatnak az AI-alapú megoldások előnyeire és hátrányaira, különös tekintettel a fogyasztói elkötelezettség növelésére és a trendek alakítására. Az elemzés feltárja, hogy az AI influencerek milyen egyedi lehetőségeket kínálnak a márkák számára, és hogyan formálják át a hagyományos marketingkommunikációs stratégiákat.A dolgozat nem csupán a jelenlegi helyzetet mutatja be, hanem kitekintést nyújt a jövőbeli lehetőségekre és kihívásokra is, amelyekkel a marketingszakembereknek szembe kell nézniük az AI influencerek alkalmazása során. Végül, de nem utolsósorban, a tanulmány gyakorlati javaslatokat fogalmaz meg arra vonatkozóan, hogyan lehet hatékonyan integrálni ezeket a virtuális véleményvezéreket a marketingkommunikációs stratégiákba, maximalizálva előnyeiket, miközben minimalizálják a potenciális kockázatokat. 
695 |a etika 
695 |a információs technológia 
695 |a kommunikáció 
695 |a marketing 
695 |a mesterséges intelligencia 
700 1 |a Papp dr. Vanda  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57387/1/Z151I4_Vo%CC%88ro%CC%88s%20Tama%CC%81s_Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57387/2/Vo%CC%88ro%CC%88sTamas_BGE_kulso%CC%8Bbi%CC%81ralat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57387/3/V%C3%B6r%C3%B6s%20Tam%C3%A1s_BA%20KM%20magyar%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20BELS%C5%90.pdf  |z Dokumentum-elérés