Az AI influencerek szerepe a marketingkommunikációban virtuális személyiségek hatása a szépségiparra
Saved in:
| Main Author: | Vörös Tamás |
|---|---|
| Other Authors: | Papp dr. Vanda |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | etika információs technológia kommunikáció marketing mesterséges intelligencia |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57387 |
Similar Items
Az influencerek hatása a marketingkommunikációban
: Oldal Fanni
: Oldal Fanni
A valóság illúziója – Virzuális influencerek és AI influencerek a marketingben
: Csepreghy Laura Zsófia
: Csepreghy Laura Zsófia
Influencerek és vloggerek tevékenységének és hatásának elemzése a turisztikai marketingkommunikációban
: Izmán Dorottya
: Izmán Dorottya
A mozi szerepe a marketingkommunikációban
: Korom Erik
: Korom Erik
A gasztroblogok szerepe a marketingkommunikációban
: Ádám Vanda
: Ádám Vanda
BTL eszközök szerepe a marketingkommunikációban
: Gombor Gréta
: Gombor Gréta
Az online marketing szerepe a marketingkommunikációban
: Szentgyörgyi Noémi Kitti
: Szentgyörgyi Noémi Kitti
A mesterséges intelligencia szerepe a marketingkommunikációban fogyasztói vélemények elemzése
: Geréd-Király Tamás
: Geréd-Király Tamás
Kulturális különbségek a marketingkommunikációban
: Kalló Eszter
Published: (2013)
: Kalló Eszter
Published: (2013)
Új trendek az online marketingkommunikációban
: Finta Zsófia
: Finta Zsófia
A L'Oréal Paris szépségnagykövetek szerepe a marketingkommunikációban
: Takács Enikő
: Takács Enikő
Telefonos ügyfél megkeresések helye és szerepe a marketingkommunikációban
: Janicsek Dóra
: Janicsek Dóra
A közösségi média térnyerése az online marketingkommunikációban
: Domján Zsófia
: Domján Zsófia
AI security in the EU under the framework of the EU AI Act
: Ben Mna Yassine
: Ben Mna Yassine
Influencerek szerepe az utazási döntésekben
: Kósa Klaudia
: Kósa Klaudia
Healthcare in the age of AI
: Sajti Kíra Viktória
: Sajti Kíra Viktória
A véleményvezérek szerepe a marketingkommunikációban és gyakorlati alkalmazásuk egy kampány során
: Horváth Bence
: Horváth Bence
AI megoldások alkalmazása, és AI influenszerek integrálása márkák marketingkommunikációs tevékenységébe
: Lukács Martina
: Lukács Martina
Új módszerek a marketingkommunikációban Az M&M's vállalat megjelenése a közösségi médiában a hazai és külföldi piacon
: Mogyorósi Eszter
: Mogyorósi Eszter
Ai a magyar médiában
: Hideg Gyula Barnabás
: Hideg Gyula Barnabás
Employee Perceptions of AI Exploring the Relationship Between Perceived Benefits and Skill Gaps in the AI-Driven Workplace
: Huang Viktor Mingchen
: Huang Viktor Mingchen
A közösségi média szerepe az online marketingkommunikációban Különös tekintettel a fiatalok online médiafogyasztására
: Barsi Vivien
: Barsi Vivien
FX ügyletkötés az AI segítségével
: Buzás Dominik
: Buzás Dominik
A social media egyre növekvő szerepe a marketingkommunikációban avagy "Halló, itt vagyok!"
: Veres Bence
: Veres Bence
Gaming és e-sport, mint eszköz a marketingkommunikációban
: Duka Krisztián
: Duka Krisztián
Az Influencerek Hitelességének Szerepe a Vásárlási Döntéshozatalban
: Varga-Piskor Dorina
: Varga-Piskor Dorina
Szójátékok szerepe és hatása a marketingkommunikációban az Aldi és a Media Markt online reklámjainak vizsgálata
: Boros Bernadett
: Boros Bernadett
Influencerek szerepe a turisztikai célpontok népszerűsítésében
: Pingiczer Anett
: Pingiczer Anett
A PR szerepe a HELL A.I. energiaital bevezetésében
: Horváth Zsanett
: Horváth Zsanett
Influencerek marketinghatása
: Kolumbán Kíra
: Kolumbán Kíra
Digitalizáció a vállalati marketingkommunikációban, a Transmoduls online tevékenységének elemzésével
: Földesi Melinda
: Földesi Melinda
Influencerek hatása a sportban
: Berta Zoltán László
: Berta Zoltán László
Az AI által készült vizuális tartalmak és fogyasztóik viszonya
: Szekeres Tamás
: Szekeres Tamás
Fenntartható divat és az influencerek szerepe a divatiparban
: Mezei Netti
: Mezei Netti
Generatív AI rendszerek vállalati használata
: Mondi Richárd
: Mondi Richárd
AI hatása az FMCG kiskereskedelemre és annak fogyasztóira
: Kreisz Vivien Laura
: Kreisz Vivien Laura
AI hatása az FMCG kiskereskedelemre és annak fogyasztóira
: Kreisz Vivien Laura
: Kreisz Vivien Laura
Az alpha generáció marketingje és az AI
: Laposa Norbert
: Laposa Norbert
The impact of AI on the finance and accounting profession and how business schools can prepare students to thrive in the AI era
: Thiagetia Kenneth Koome
: Thiagetia Kenneth Koome
A közösségi média és az influencerek világa
: Pető Tamás
: Pető Tamás
Similar Items
-
Az influencerek hatása a marketingkommunikációban
: Oldal Fanni -
A valóság illúziója – Virzuális influencerek és AI influencerek a marketingben
: Csepreghy Laura Zsófia -
Influencerek és vloggerek tevékenységének és hatásának elemzése a turisztikai marketingkommunikációban
: Izmán Dorottya -
A mozi szerepe a marketingkommunikációban
: Korom Erik -
A gasztroblogok szerepe a marketingkommunikációban
: Ádám Vanda