A harmadik országokat támogató magyar nonprofit szervezetek marketingstratégiái

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hugyi Enikő
További közreműködők: Sarkadi Katalin
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:21. század
Afrika
civil szervezetek
harmadik világ
nonbusiness marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57390
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatom során azt kutattam, hogy a magyar nonprofit szervezetek, akik főképpen humanitárius tevékenységeket folytatnak a harmadik országok támogatásával, milyen marketingstartégiával és eszközökkel képesek a legnagyobb hatékonyságot elérni.Milyen eszközök használatával tudják a legtöbb adományozót és önkéntest bevonzani a tevékenységükbe.A primer kutatásomat kétfelé bontottam. Az egyik része három strukturált interjú készítése volt hazai nonprofit szervezetekkel, a másik pedig egy kvantitatív kutatás kérdőív kitöltetéssel. Azokat kérdeztem akik adományoztak és önkénteskedtek valaha, de kitértem azokra is, akik még soha nem tették ezen tevékenységeket, mert a válaszaik alapján meg tudtam állapítani, hogy milyen módokon lehetne őket is bevonni az adományozásba.