A Bellozzo fogyasztóinak a vizsgálata, ez alapján javaslattétel a marketing és kommunikációs stratégiára.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tóth Barna
Other Authors: Békési Gábor György
Format: Thesis
Kulcsszavak:fogyasztói trendek
Hűségprogramok
jövőkép
marketingkommunikáció
márkaépítés
pozícionálás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57408
Description
Abstract:A mai versenyorientált piaci környezetben az éttermek számára elengedhetetlen, hogy pontosan megértsék és reagáljanak a fogyasztók igényeire és preferenciáira. A Bellozzo franchise egyre nagyobb népszerűségnek örvend Magyarországon, ami kiváló lehetőséget kínál a fogyasztói trendek és marketing stratégiák mélyreható elemzésére. A dolgozat célja, hogy átfogó képet nyújtson a Bellozzo fogyasztóinak viselkedéséről és ez alapján javaslatokat tegyen a marketing és kommunikációs stratégiák továbbfejlesztésére. A témaválasztásom több szempontból is indokolt. Egyrészt szakmai érdeklődésem a marketing terültén belül a fogyasztói magatartás és a márkakommunikáció felé irányul. A Bellozzo, mint dinamikusan növekvő franchise, ideális alany a fogyasztói trendek elemzésére és a hatékony marketing eszközök feltérképezésére.