Az európai diszkont légitársaságok árképzésének gyakorlata
Saved in:
Main Author: | Végh Zsófia |
---|---|
Other Authors: | Lovasné Avató Judit |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | árképzés fogyasztói magatartás külföldi utazások repülőgépek utazás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57411 |
Similar Items
A diszkont légitársaságok kialakulása, fejlődése és válságkezelése
: Schuszter Antal Tamás
: Schuszter Antal Tamás
Az utazási szokások változása a diszkont légitársaságok elterjedésével
: Veres Gabriella
: Veres Gabriella
Diszkont légitársaságok térnyerése és hatásuk a repülőtér fejlesztésre
: Bot Viktória
: Bot Viktória
A diszkont légitársaságok piacra lépésének hatásai a charter piacra
: Kővágó Eszter
: Kővágó Eszter
Diszkont légitársaságok marketing stratégiájának elemzése a fogyasztói magatartás szempontjából
: Skalidis Vasiliki
: Skalidis Vasiliki
A Diszkont légitársaságok hatása a Turizmusra és az utazási szokásokra
: Said Jasmin
: Said Jasmin
A diszkont légitársaságok charterpiacra gyakorolt hatásának vizsgálata egyes desztinációkon keresztül
: Szabó Anna
: Szabó Anna
A charterpiac változásai egyes desztinációkban a diszkont légitársaságok piacra lépésével összefüggésben
: Hatala Márk
: Hatala Márk
Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér és a diszkont légitársaságok jelentősége Magyarországon
: Dusnoki Kitti
: Dusnoki Kitti
A Street Food csomagolóanyagok árképzésének elemzése
: Lőrincz Tamás
: Lőrincz Tamás
A diszkont légitársaságok térnyerése a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér üzemeltetése tekintetében
: Dobos Anett
: Dobos Anett
A diszkont és a hálózatos légitársaságok közötti profit rentabilitás különbsége az Európai Unióban a légiközlekedés konszolidációja fényében
: Virágh Bence
: Virágh Bence
A külkereskedelmi vállalatok árképzésének szempontjai és sajátosságai
: Zloch Szabolcs
: Zloch Szabolcs
Változások a magyarországi légi közlekedésben az elmúlt évtizedekben, különös tekintettel a diszkont légitársaságok térnyerésére
: Pinnyey Dóra Barbara
: Pinnyey Dóra Barbara
A diszkont és a hálózatos légitársaságok közötti rentabilitás és szolgáltatási színvonal különbség az Európai Unióban a légiközlekedés konszolidációja fényében
: Virágh Bence
: Virágh Bence
A nemzeti és diszkont légitársaságok közötti verseny hatása az utazók jelenlegi és jövőbeni fogyasztási szokásaira
: Becsei-Varga Tímea
: Becsei-Varga Tímea
Az utazási szokások a diszkont légitársaságok térhódításával, valamint a koronavírus járvány miatt bekövetkezett változások vizsgálata
: Oláh Cintia
: Oláh Cintia
Környezetbarát csomagolóanyagok árképzésének összehasonlítása a Lajosmizsei Folplast Kft.-nél
: Molnár Barbara
: Molnár Barbara
Egy vagyonvédelmi, távfelügyeleti vállalkozás árpolitikájának, árképzésének bemutatása a vállalkozás önköltségszámításának segítségével.
: Sándor Erzsébet
: Sándor Erzsébet
A diszkont légitársasági üzleti modell vizsgálata az európai légi piacra összpontosítva
: Orbán Barbara
: Orbán Barbara
A Papp Állateledel Diszkont marketingstratégiája
: Papp Nikolett Katalin
: Papp Nikolett Katalin
Motivációmenedzsment egy magyarországi diszkont légitársaságnál
: Józsa Adrienn Beatrix
: Józsa Adrienn Beatrix
A légitársaságok üzleti környezete az Európai Unióban 2022-ben
: Orbán Ádám László
: Orbán Ádám László
Légitársaságok IFRS sajátosságai
: Reibl Noémi
: Reibl Noémi
Légitársaságok környezetvédelmi törekvései
: Zsadányi Virág
: Zsadányi Virág
Légitársaságok hatása a turizmusra
: Sárdi Nóra
: Sárdi Nóra
Fapados Légitársaságok Ügyfélélmény menedzsmentje
: Kovács Márk
: Kovács Márk
A légitársaságok fenntarthatósági üzenetei
: Munteán Lili
: Munteán Lili
A diszkont áruházak és a hipermarketek pénzügyi összehasonlítása
: Kőszegi János
: Kőszegi János
A fapados légitársaságok fogyasztói preferenciái
: Seres Gábor Attila
: Seres Gábor Attila
A fapados légitársaságok szolgáltatásainak újszerűsége
: Oravecz Katalin
: Oravecz Katalin
Európai légitársaságok kríziskommunikációja 2022 óta - Betekintés a Wizz Air légitársaság vizsgálata alapján
: Döme Helga
: Döme Helga
LÉGITÁRSASÁGOK ÉS UTAZÁSI VÁLLALKOZÁSOK EGYÜTTMŰKÖDÉSÉNEK KÉRDÉSEI
: Pózner Zsanett
: Pózner Zsanett
Légitársaságok fejlesztés politikája- utaskiszolgálás, desztinációk, árképzés
: Hargitai Dániel Kálmán
: Hargitai Dániel Kálmán
A légitársaságok új értékesítési formája az NDC (New Distribution Capability)
: Bokros Marcell
: Bokros Marcell
A diszkont légitársasági modell fejlődése a Wizz Air példáján keresztül
: BOTKA DORINA
: BOTKA DORINA
A légitársaságok és utazási vállalkozások együttműködésének kérdései
: Dréher Dóra
: Dréher Dóra
A COVID-19 hatása a légitársaságok működésére
: Seres Gábor Attila
: Seres Gábor Attila
A Social Media jelentősége a légitársaságok életében a KLM példája alapján
: Nagy Eszter Zsófia
: Nagy Eszter Zsófia
A légitársaságok kríziskommunikációja és annak reputációra gyakorolt hatása
: Polácska Fruzsina
: Polácska Fruzsina
Similar Items
-
A diszkont légitársaságok kialakulása, fejlődése és válságkezelése
: Schuszter Antal Tamás -
Az utazási szokások változása a diszkont légitársaságok elterjedésével
: Veres Gabriella -
Diszkont légitársaságok térnyerése és hatásuk a repülőtér fejlesztésre
: Bot Viktória -
A diszkont légitársaságok piacra lépésének hatásai a charter piacra
: Kővágó Eszter -
Diszkont légitársaságok marketing stratégiájának elemzése a fogyasztói magatartás szempontjából
: Skalidis Vasiliki