Az infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
Elmentve itt :
Szerző: | Gulyás Kristóf Sándor |
---|---|
További közreműködők: | Kovács Dr. András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | árképzés élelmiszer-kiskereskedelem fogyasztói magatartás infláció magyar gazdaság |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57413 |
- Példányok
- Leíró adatok
- Üzenet
- Other Versions (1)
- Hasonló tételek
- Minden adat megjelenítése (MARC/Címkés)
Hasonló tételek
Az infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
: Gulyás Kristóf Sándor
: Gulyás Kristóf Sándor
Az infláció determináló tényezői az agráriumban, az élelmiszeriparban és a kiskereskedelemben
: Hegedűs Szilárd, et al.
Megjelent: (2023)
: Hegedűs Szilárd, et al.
Megjelent: (2023)
Kerül, amibe kerül – inflációkezelés a hazai élelmiszer-kiskereskedelemben
: Gyulai László, et al.
Megjelent: (2024)
: Gyulai László, et al.
Megjelent: (2024)
Egy magyar vállalkozás fejlődésének vizsgálata az átrendeződő hazai élelmiszer kiskereskedelemben.
: Orosz Rudolf
: Orosz Rudolf
Az élelmiszeripari infláció fogyasztói megítélése
: Fekete Szabolcs
: Fekete Szabolcs
Franchising a magyar élelmiszer-kiskereskedelemben, fókusz a SPAR modelljén
: Tuboly Konrád
: Tuboly Konrád
Franchise modell elemzése az FMCG kiskereskedelemben
: Kürtösi Dávid Sándor
: Kürtösi Dávid Sándor
A vállalati felelősségvállalás hatása a fogyasztói döntésekre
: Puchner Tamás
: Puchner Tamás
Az influencer marketing hatása az Y és Z generáció fogyasztói döntésekre
: Varga Viktória
: Varga Viktória
A zöldmarketing és annak hatása a fogyasztói döntésekre
: Handel Ágnes
: Handel Ágnes
A Covid19 járvány hatása a fogyasztói döntésekre
: Princz Nikolett
: Princz Nikolett
Az influenszerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bernáth Odett
: Bernáth Odett
Televíziós reklámok befolyása a fogyasztói döntésekre
: Lukács Ivett
: Lukács Ivett
Az online és offline borértékesítés marketingstratégiáinak elemzése és hatása a fogyasztói döntésekre
: Végh-Szanics Dominika Enikő
: Végh-Szanics Dominika Enikő
Vásárlóvesztés minimalizálásának feltételei az online kiskereskedelemben
: Simkó Gergő
: Simkó Gergő
A mesterséges intelligencia hatása a fogyasztói döntésekre a szépségiparban
: Zrunek Nóra
: Zrunek Nóra
A chatbot, mint marketingkommunikációs eszköz hatása a fogyasztói döntésekre
: Karbovánecz Tamás Adrián
: Karbovánecz Tamás Adrián
Az infláció. A magas inflációs környezet kialakulása a 2020-23-as években. A piaci szereplők üzleti magatartásának, fogyasztói ár-alakításának vizsgálata inflációs környezetben, különösen az élelmiszeripari szegmensben.
: Braun Bálint
: Braun Bálint
A vállalati haszonkulcs és az infláció új elem az infláció magyarázatában
: Ábel István, et al.
Megjelent: (2023)
: Ábel István, et al.
Megjelent: (2023)
Az influencer marketing hatása a vásárlói döntésekre
: Bákonyi Patrik
: Bákonyi Patrik
Kriptográfia alkalmazása a kiskereskedelemben
: Scholtz Tibor
: Scholtz Tibor
Digitalizációs lehetőségek a kiskereskedelemben
: Berki Benjamin Attila
: Berki Benjamin Attila
A Vállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatása a fogyasztói döntésekre 2021-ben
: Dudás Fruzsina
: Dudás Fruzsina
Online reklámfogyasztás - A short-form videók hatása a fogyasztói döntésekre
: Nagy Veronika
: Nagy Veronika
Az energiakrízis és az inflációs helyzet hatása a budapesti vendéglátóhelyekre
: Lukács Regina Katalin
: Lukács Regina Katalin
Selejtelemzések hatása a beruházási döntésekre
: Terbéné Hutás Erika
: Terbéné Hutás Erika
Influencerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bóta Áron
: Bóta Áron
Infláció napjainkban és az optimális válságkezelés
: Csöndör Bence
: Csöndör Bence
A trendek hatása a fogyasztói magatartásra és vásárlási döntésekre a parfümpiacon
: Ménesi Sabrina Tünde
: Ménesi Sabrina Tünde
Az országmárka jelentősége, a média hatása a turisztikai imázsra és a fogyasztói döntésekre Magyarországon
: Tomek Vanessza
: Tomek Vanessza
Az infláció hatásai a magyar gazdaságra
: Burai Dániel
: Burai Dániel
Az infláció és a "rezsicsökkentés" lakossági megítélése
: Oláh Olivér István
: Oláh Olivér István
Gazdasági stabilitás és infláció
: Tusa Katalin
: Tusa Katalin
A digitalizáció és az e-kereskedelem hatása az élelmiszer-vásárlásra.
: Lutz Kristóf Sámuel
: Lutz Kristóf Sámuel
A gyógyszermarketing hatása a fogyasztói döntésekre a vény nélkül kapható gyógyszerek piacán
: Éberling Anna
: Éberling Anna
A környezettudatos vásárlás a hazai kiskereskedelemben
: Nagy Mercédesz Laura
: Nagy Mercédesz Laura
A digitális marketing stratégia a kiskereskedelemben
: Csépányi Szabolcs
: Csépányi Szabolcs
Saját márkás termékek szerepe a kiskereskedelemben
: Udvardi Zsófia
: Udvardi Zsófia
A koronavírus hatása az egyéni és vállalati pénzügyi döntésekre Magyarországon
: Szabó Kitti Laura
: Szabó Kitti Laura
A digitalizáció hatása a marketingre és lojalitásra a MOL Kiskereskedelemben
: Békési Dániel György
: Békési Dániel György
Hasonló tételek
-
Az infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
: Gulyás Kristóf Sándor -
Az infláció determináló tényezői az agráriumban, az élelmiszeriparban és a kiskereskedelemben
: Hegedűs Szilárd, et al.
Megjelent: (2023) -
Kerül, amibe kerül – inflációkezelés a hazai élelmiszer-kiskereskedelemben
: Gyulai László, et al.
Megjelent: (2024) -
Egy magyar vállalkozás fejlődésének vizsgálata az átrendeződő hazai élelmiszer kiskereskedelemben.
: Orosz Rudolf -
Az élelmiszeripari infláció fogyasztói megítélése
: Fekete Szabolcs