AI megoldások alkalmazása, és AI influenszerek integrálása márkák marketingkommunikációs tevékenységébe
Elmentve itt :
| Szerző: | Lukács Martina |
|---|---|
| További közreműködők: | Papp Judit |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | digitalizáció innováció marketing marketingkommunikáció mesterséges intelligencia |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57414 |
Hasonló tételek
AI és chatbotok integrálása a webáruházakban
: Baranyi Zoltán Nikolasz
: Baranyi Zoltán Nikolasz
AI security in the EU under the framework of the EU AI Act
: Ben Mna Yassine
: Ben Mna Yassine
AI-alapú megoldások a pénzügyi kockázatelemzésben potenciál és etikai kihívások
: Virág Evelin
: Virág Evelin
Healthcare in the age of AI
: Sajti Kíra Viktória
: Sajti Kíra Viktória
Employee Perceptions of AI Exploring the Relationship Between Perceived Benefits and Skill Gaps in the AI-Driven Workplace
: Huang Viktor Mingchen
: Huang Viktor Mingchen
Ai a magyar médiában
: Hideg Gyula Barnabás
: Hideg Gyula Barnabás
Generatív AI rendszerek vállalati használata
: Mondi Richárd
: Mondi Richárd
FX ügyletkötés az AI segítségével
: Buzás Dominik
: Buzás Dominik
The impact of AI on the finance and accounting profession and how business schools can prepare students to thrive in the AI era
: Thiagetia Kenneth Koome
: Thiagetia Kenneth Koome
AI, mint Ipar 4.0 technológia
: Szűcs Bence
: Szűcs Bence
Az alpha generáció marketingje és az AI
: Laposa Norbert
: Laposa Norbert
Applications of AI in Marketing Communications and the General Public’s Perception
: Pál Enikő
: Pál Enikő
AI-Driven Innovations in Risk Management for Financial Institutions
: Dilbovarova Azizamo
: Dilbovarova Azizamo
AI and the Global Financial Labor Market Economic Displacement, Productivity Opportunities, and Policy Responses
: Szabó Bernadett
: Szabó Bernadett
AI hatása az FMCG kiskereskedelemre és annak fogyasztóira
: Kreisz Vivien Laura
: Kreisz Vivien Laura
AI hatása az FMCG kiskereskedelemre és annak fogyasztóira
: Kreisz Vivien Laura
: Kreisz Vivien Laura
Az AI influencerek szerepe a marketingkommunikációban virtuális személyiségek hatása a szépségiparra
: Vörös Tamás
: Vörös Tamás
Generatív AI rendszerek vállalati használata - IT szakemberek tapasztalatai alapján
: Mondi Richárd
: Mondi Richárd
Betekintés a MOL Nyrt. társadalmi felelősségvállalási tevékenységébe
: Pribék Henriett
: Pribék Henriett
Az AI által készült vizuális tartalmak és fogyasztóik viszonya
: Szekeres Tamás
: Szekeres Tamás
The impact of AI on the Effectiveness of Communication & Online Marketing Strategies An Analysis of Customer Engagement and HR ROI
: Duric Ahmed
: Duric Ahmed
A PR szerepe a HELL A.I. energiaital bevezetésében
: Horváth Zsanett
: Horváth Zsanett
Artificial Intelligence(AI), Machine Learning (ML) in The Demand Forecasting Process
: Abusultan Rafiq
: Abusultan Rafiq
The characteristics of hotel with AI robot services in the future Chinese hotel industry
: Xu Zhenghao
: Xu Zhenghao
The role of AI in preventing online banking fraud and elevating risk awareness
: Kumar Sunil
: Kumar Sunil
A fényképészet helyzete, marketingje, és az AI hatása a szakmára
: Udvardy Áron László
: Udvardy Áron László
A valóság illúziója – Virzuális influencerek és AI influencerek a marketingben
: Csepreghy Laura Zsófia
: Csepreghy Laura Zsófia
Artificial Intelligence Security in the European Union Under the Framework of the EU AI Act
: Ben Mna Yassine
: Ben Mna Yassine
AI in BI - A mesterséges intelligencia jelentősége az üzleti intelligenciában és döntéshozatalban
: Gyetvai Emili
: Gyetvai Emili
Szoftverfejlesztési módszertanok vizsgálata, lehetőségei az SAP PE AIS Development Support munkacsoportban
: Poloma Beáta
: Poloma Beáta
A munkahely, mint társas és fizikai tér, az aiMotive Kft.-nél
: Heltai Gergő
: Heltai Gergő
A Hell Energy Magyarország Kft. páratlan innovációja, avagy a Hell AI bevezetése
: Czigány Hanna Kata
: Czigány Hanna Kata
AI kihívásai és megoldásai a HRM-ben egy hazai független médiavállalat példáján keresztül
: Trexler Márk
: Trexler Márk
What characteristics can be recognised in the current knowledge management system at aiMotive, is there any that should be changed?
: Kovács Tamara
: Kovács Tamara
A fenntarthatóság, a HR és a BI/AI eszközökkel támogatott döntéstámogatás kapcsolata egy multi életében
: Vass Boglárka
: Vass Boglárka
A B2B értékesítés sikertényezői - AI alapú árajánlat-készítő rendszer bevezetése egy kereskedelmi vállalatnál
: Tóth Róbert Ferenc
: Tóth Róbert Ferenc
China - A robotizing east-asian developmental state, its relation to the USA, EU and CEE - Or will China become chin-ai?
: Forgács Anna, et al.
Megjelent: (2020)
: Forgács Anna, et al.
Megjelent: (2020)
Application of Artificial Intelligence in Operation and Management Systems in Vietnam. A focus on AI tools application in the hotel front office department.
: Nguyen Thi Anh Dung
: Nguyen Thi Anh Dung
Az új média stratégiai alkalmazása a haszonjármű márkák marketingkommunikációjában
: Tormássy Attila
: Tormássy Attila
Újszerű marketingkommunikációs megoldások
: Kecskés Rebeka
: Kecskés Rebeka
Hasonló tételek
-
AI és chatbotok integrálása a webáruházakban
: Baranyi Zoltán Nikolasz -
AI security in the EU under the framework of the EU AI Act
: Ben Mna Yassine -
AI-alapú megoldások a pénzügyi kockázatelemzésben potenciál és etikai kihívások
: Virág Evelin -
Healthcare in the age of AI
: Sajti Kíra Viktória -
Employee Perceptions of AI Exploring the Relationship Between Perceived Benefits and Skill Gaps in the AI-Driven Workplace
: Huang Viktor Mingchen