AI megoldások alkalmazása, és AI influenszerek integrálása márkák marketingkommunikációs tevékenységébe
Saved in:
Main Author: | Lukács Martina |
---|---|
Other Authors: | Papp Judit |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | digitalizáció innováció marketing marketingkommunikáció mesterséges intelligencia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57414 |
Similar Items
Healthcare in the age of AI
: Sajti Kíra Viktória
: Sajti Kíra Viktória
Generatív AI rendszerek vállalati használata
: Mondi Richárd
: Mondi Richárd
AI, mint Ipar 4.0 technológia
: Szűcs Bence
: Szűcs Bence
Az alpha generáció marketingje és az AI
: Laposa Norbert
: Laposa Norbert
Applications of AI in Marketing Communications and the General Public’s Perception
: Pál Enikő
: Pál Enikő
AI hatása az FMCG kiskereskedelemre és annak fogyasztóira
: Kreisz Vivien Laura
: Kreisz Vivien Laura
Az AI influencerek szerepe a marketingkommunikációban virtuális személyiségek hatása a szépségiparra
: Vörös Tamás
: Vörös Tamás
Az AI által készült vizuális tartalmak és fogyasztóik viszonya
: Szekeres Tamás
: Szekeres Tamás
The impact of AI on the Effectiveness of Communication & Online Marketing Strategies An Analysis of Customer Engagement and HR ROI
: Duric Ahmed
: Duric Ahmed
A PR szerepe a HELL A.I. energiaital bevezetésében
: Horváth Zsanett
: Horváth Zsanett
Artificial Intelligence(AI), Machine Learning (ML) in The Demand Forecasting Process
: Abusultan Rafiq
: Abusultan Rafiq
The role of AI in preventing online banking fraud and elevating risk awareness
: Kumar Sunil
: Kumar Sunil
The characteristics of hotel with AI robot services in the future Chinese hotel industry
: Xu Zhenghao
: Xu Zhenghao
A fényképészet helyzete, marketingje, és az AI hatása a szakmára
: Udvardy Áron László
: Udvardy Áron László
Betekintés a MOL Nyrt. társadalmi felelősségvállalási tevékenységébe
: Pribék Henriett
: Pribék Henriett
Szoftverfejlesztési módszertanok vizsgálata, lehetőségei az SAP PE AIS Development Support munkacsoportban
: Poloma Beáta
: Poloma Beáta
A munkahely, mint társas és fizikai tér, az aiMotive Kft.-nél
: Heltai Gergő
: Heltai Gergő
A Hell Energy Magyarország Kft. páratlan innovációja, avagy a Hell AI bevezetése
: Czigány Hanna Kata
: Czigány Hanna Kata
AI kihívásai és megoldásai a HRM-ben egy hazai független médiavállalat példáján keresztül
: Trexler Márk
: Trexler Márk
What characteristics can be recognised in the current knowledge management system at aiMotive, is there any that should be changed?
: Kovács Tamara
: Kovács Tamara
A fenntarthatóság, a HR és a BI/AI eszközökkel támogatott döntéstámogatás kapcsolata egy multi életében
: Vass Boglárka
: Vass Boglárka
A B2B értékesítés sikertényezői - AI alapú árajánlat-készítő rendszer bevezetése egy kereskedelmi vállalatnál
: Tóth Róbert Ferenc
: Tóth Róbert Ferenc
China - A robotizing east-asian developmental state, its relation to the USA, EU and CEE - Or will China become chin-ai?
: Forgács Anna, et al.
Published: (2020)
: Forgács Anna, et al.
Published: (2020)
Application of Artificial Intelligence in Operation and Management Systems in Vietnam. A focus on AI tools application in the hotel front office department.
: Nguyen Thi Anh Dung
: Nguyen Thi Anh Dung
Facebook, Instagram, TikTok és az Influenszerek, mint újszerű marketingkommunikációs eszközök.
: Csöregi Ádám
: Csöregi Ádám
Az új média stratégiai alkalmazása a haszonjármű márkák marketingkommunikációjában
: Tormássy Attila
: Tormássy Attila
Újszerű marketingkommunikációs megoldások
: Kecskés Rebeka
: Kecskés Rebeka
Influenszerek a vendéglátás marketingjében
: Mikolás Anett
: Mikolás Anett
Influenszerek és a vállalatok kapcsolata, hazai utazó influenszerek társadalomra gyakorolt pszichológiai hatásuk
: Veszprémi Levente
: Veszprémi Levente
A helyi vidékfejlesztés jelentősége az Európai Unió politikájában. Betekintés egy LEADER Helyi Akciócsoport fejlesztési tevékenységébe
: Dominkó Anna
: Dominkó Anna
Influenszerek jelenléte a szállodai üzletágban
: Juhász Zsófia
: Juhász Zsófia
Influenszerek hatása az egészséges életmódra
: Kedves Zsófia
: Kedves Zsófia
Influenszerek hatása a vásárlói döntéshozatalban
: Császi Anna
: Császi Anna
A közösségi média és az influenszerek
: Szabó Sára Anna
: Szabó Sára Anna
Újszerű marketingkommunikációs megoldások A marketingkommunikációs eszközök fejlődése az elmúlt egy évtizedben
: Kovács Lili
: Kovács Lili
Marketingkommunikációs megoldások a streaming piacon.
: Válóczi Réka
: Válóczi Réka
Similar Items
-
Healthcare in the age of AI
: Sajti Kíra Viktória -
Generatív AI rendszerek vállalati használata
: Mondi Richárd -
AI, mint Ipar 4.0 technológia
: Szűcs Bence -
Az alpha generáció marketingje és az AI
: Laposa Norbert -
Applications of AI in Marketing Communications and the General Public’s Perception
: Pál Enikő