Reklám ipar színhasználata Monokróm kontra színes reklámok hatásai a fogyasztókra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Solymos Mátyás Zsigmond
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:figyelem
marketing
monokróm
reklám
színhasználat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57421

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57421
005 20250325112313.0
008 250325suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Solymos Mátyás Zsigmond 
245 1 0 |a Reklám ipar színhasználata  |b Monokróm kontra színes reklámok hatásai a fogyasztókra  |c Solymos Mátyás Zsigmond  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Egy ideje foglalkoztat az a gondolat, hogy a reklámok hatékonyságán lehet-e javítani a színek megfelelő kombinációival. Ezen belül is arra keresem a választ, hogy reklám fajtákon belül van-e jelentősége a színkombinációknak, illetve a monokróm színhatásoknak. Szakdolgozatomban erre keresem a választ, az ember pszichológiai- és érzelmi alapjaira építve. Ennek keretében megvizsgálom, hogy a színek milyen érzelmi hatással vannak az emberre, hogyan ragadja meg a fogyasztó figyelmét a reklámozáson belül. Vizsgálatom során felhasználtam neves marketing szakemberek irodalmi alkotásait is, amelyeket hivatkozásként szakdolgozatomban megjelölök. 
695 |a figyelem 
695 |a marketing 
695 |a monokróm 
695 |a reklám 
695 |a színhasználat 
700 1 |a Papp dr. Vanda  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57421/1/W1MU51%20Solymos%20Ma%CC%81tya%CC%81s%20Rekla%CC%81mipar%20szi%CC%81nhaszna%CC%81lata%20Monokro%CC%81m%20kontra%20szi%CC%81nes%20rekla%CC%81mok%20hata%CC%81sai%20a%20fogyaszto%CC%81kra.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57421/2/Solymos%20M%C3%A1ty%C3%A1s_BA%20KM%20magyar%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20BELS%C5%90.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57421/3/Solymos%20M%C3%A1ty%C3%A1s_b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap_VI.pdf  |z Dokumentum-elérés