Chatbotok funkcionalitása és adatbiztonsági kihívásai – a KLM példáján reprezentálva

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tasi Kitti Roxána
További közreműködők: Veszelovits Bella
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:AI
architektúra
Chatbot
conversational commerce
kiberbiztonság
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57422

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57422
005 20250325112314.0
008 250325suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Tasi Kitti Roxána 
245 1 0 |a Chatbotok funkcionalitása és adatbiztonsági kihívásai – a KLM példáján reprezentálva  |c Tasi Kitti Roxána  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A digitalizáció ma már elválaszthatatlan része mindennapjainknak, mind informális, mind formális értelemben. Képzeljük el, hogy csak besétálunk egy boltba, és nem találunk senkit, aki üdvözölne, vagy segítene abban, hogy a kívánt terméket megtaláljuk. Kérdéseink lennének a kívánt termékekkel kapcsolatban, de senki sem válaszol rájuk. Nagy valószínűséggel üres kézzel távoznánk. Ez a helyzet gyakran előfordulhat az online kiskereskedelmi térben is, ha nincs jelen a conversational commerce. A jelenlegi digitális környezetben a chatbotok és az AI-alapú rendszerek megváltoztatják a vásárlói élmény dinamikáját, és új lehetőségek teremtettek a vállalatok számára.Felmerül a kérdés, hogy vajon ezek az innovatív eszközök valóban képesek-e a fogyasztói lojalitás erősítésére. Ha igen, milyen módon tudják ezt megvalósítani?Az adatok kezelése kiemelkedő jelentőséggel bír az e-kereskedelem világában, mivel számos területen alapvető szerepet játszik az üzleti folyamatok optimalizálásában és a sikeresség elérésében. Ezek az adatok lehetőséget biztosítanak a vállalatok számára, hogy finomhangolják marketingstratégiáikat, valamint korszerűsítsék termékeiket és szolgáltatásaikat. Az adatok kulcsszerepet játszanak chatbotok számára is, hiszen lehetővé teszik, hogy intelligensen reagáljanak a felhasználói igényekre és kérdésekre.Azonban az adatkezelés számos kockázatot is magában rejt, különösen figyelembe véve, hogy sok felhasználó nem tudja, hogyan kezelik, tárolják vagy osztják meg érzékeny személyes információikat. 
695 |a AI 
695 |a architektúra 
695 |a Chatbot 
695 |a conversational commerce 
695 |a kiberbiztonság 
700 1 |a Veszelovits Bella  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57422/1/TASI%20KITTI%20ROX%C3%81NA%20-%20SZAKDOLGOZAT.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57422/2/BA%20KM%20magyar%20bi%CC%81ra%CC%81lati%20lap%20BELSO%CC%8B%20Tasi%20Kitti%20Roxa%CC%81na.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57422/3/BA%20KM%20magyar%20bi%CC%81ra%CC%81lati%20lap%20KU%CC%88LSO%CC%8B_%20Tasi%20Kitti%20Roxa%CC%81na.pdf  |z Dokumentum-elérés