A Rockstar Magazin marketingkommunikációs elemzése és megfejtése avagy hogyan élheti reneszánszát egy nyomtatott magazin a digitális korban csupán marketingkommunikációs eszközei sikeres használatával

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Könnyű Flóra Zsuzsanna
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:lapkiadás
marketing
marketingkommunikáció
online marketing
sajtó
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57430
Leíró adatok
Kivonat:Mára a nyomtatott zenei sajtó orgánumai mondhatjuk, hogy szinte kihaltak. Egy utolsó mohikán irányváltoztatása, jövőjének biztosítása és olvasótáborának növelése a cél. A Rockstar Magazin lapkiadója már 2009 óta áll töretlenül a piacon. Vajon sikerül a közel 40 éves nyomtatott Hammerworld megszűnése után is fennmaradnia a fiatal magazinnak? Ha igen, meddig? A cél, hogy a lehető legtovább! A minőségi, zajmentes tartalomfogyasztás érdekében (is)! Marketingkommunikációs értekezésemben kitérek érdekes BTS(Behind The Scene) szerkesztőségi munkálatokra is.