A Rockstar Magazin marketingkommunikációs elemzése és megfejtése avagy hogyan élheti reneszánszát egy nyomtatott magazin a digitális korban csupán marketingkommunikációs eszközei sikeres használatával
Saved in:
Main Author: | Könnyű Flóra Zsuzsanna |
---|---|
Other Authors: | Papp dr. Vanda |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | lapkiadás marketing marketingkommunikáció online marketing sajtó |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57430 |
Similar Items
A hot! magazin jelenléte a Magyar nyomtatott sajtópiacon.
: Bezzeg Krisztina
: Bezzeg Krisztina
A Hook magazin Egy online magazin fogyasztói szokásainak elemzése
: Munkácsi Edit
: Munkácsi Edit
Egy magazin újjászületése Magyarországon A Men's Health magazin magyarországi relaunch kampányának elemzése
: Gergely Patrícia
: Gergely Patrícia
Az Uptostyle Online Magazin & Webshop marketingkommunikációja
: Pósafalvi Anett
: Pósafalvi Anett
A HOT! Magazin olvasóinak hirdetésekkel kapcsolatos attitűdjei
: Orosz Flóra
: Orosz Flóra
Az Uptostyle - online magazin & webshop - Showroom megalakulásának körülményei
: Berczeli Betty
: Berczeli Betty
A Fanny magazin piaci pozíciójának vizsgálata a magyar sajtóban
: Péter Dóra
: Péter Dóra
A bulvársajtó sajátosságainak bemutatása a HOT! Magazin elemzésén keresztül
: Mészáros Vivien
: Mészáros Vivien
A Nők Lapja Cafe online női magazin marketing elemzése
: Szabó Tamás Olivér
: Szabó Tamás Olivér
A sikeres állásinterjúk kulcsa és a motivációs elméletek megfejtése
: Novák Levente
: Novák Levente
A vásárlási szokások átalakulásának bemutatása, az Utazom.com Utazási iroda & Magazin fejlődésén keresztül
: Dévai Dóra
: Dévai Dóra
Marketingkommunikáció eszközei, azok alkalmazási köre
: Balázs Andrea
: Balázs Andrea
A marketingkommunikáció eszközei és hatékonysága
: Nagy Cintia
: Nagy Cintia
Balatonfüredi Airbnb szállások marketingkommunikációs eszközei
: Kövesdi Kitty
: Kövesdi Kitty
Hazai és nemzetközi rendezvények marketingkommunikációs eszközei
: Moldován Zita
: Moldován Zita
Adidas offline és online marketingkommunikációs eszközei
: Molnár Péter Márk
: Molnár Péter Márk
Gyógyszeripar marketingkommunikációs eszközei és azok alkalmazása
: Nagy Gergely Norbert
: Nagy Gergely Norbert
Az Exit The Room Kft. marketingkommunikációs eszközei
: Kánya Dóra
: Kánya Dóra
A marketingkommunikáció eszközei az Alfréd Panzió gyakorlatában
: Balogh Tamás
: Balogh Tamás
A „Márka” brand marketingkommunikációs eszközei akkor és most
: Czene Tímea Vanda
: Czene Tímea Vanda
Az államháztartási mérlegről - valós pénzügyi és számviteli kategória vagy csupán megtévesztő fogalom?
: László Zsuzsanna Emőke
: László Zsuzsanna Emőke
A marketingkommunikáció jelentősége és eszközei az elektronikus zene világában
: Oláh Tímea
: Oláh Tímea
Egy vállalat jelentős marketingkommunikációs eszközei a brand és imázsépítésében
: Laczkó Levente
: Laczkó Levente
A BestByte Kft. marketingkommunikációs eszközei és ezek hatékonysága
: Győri Olga
: Győri Olga
A marketingkommunikáció új eszközei és módszerei a hazai marketinggyakorlatban
: Nyilánszky Hedvig
: Nyilánszky Hedvig
A Michelin gumiabroncsgyártó vállalat marketingkommunikációs eszközei a HTSS zónában
: Federics Barbara
: Federics Barbara
Nyomtatott áramkör, nyomott árak avagy A nyomtatott áramköri piac elemzése
: Kaptás Marianna
: Kaptás Marianna
A marketingkommunikáció eszközei és azok alkalmazása a Starbucks Magyarország kávéházláncnál
: Kun Enikő
: Kun Enikő
A nyomtatott sajtó jövője
: Dávid Ildikó
: Dávid Ildikó
A nyomtatott sajtó jövője
: Reich Patrícia
: Reich Patrícia
Nyomtatott generációk a generációs reklámozás vizsgálata print reklámok példáin keresztül
: Kun Judit
: Kun Judit
A magyarországi kereskedelmi televíziók marketingkommunikációs eszközei és azok innovatív fejlesztési lehetőségei
: Száraz András István
: Száraz András István
Valódi közösségek a közösségi korban A Leonardo Kert marketingstratégiája
: Benkő Júlia Borbála
Published: (2013)
: Benkő Júlia Borbála
Published: (2013)
A Nokia Lumia okostelefon-termékportfólió marketingkommunikációs konstrukciója és eszközei a célcsoport aspektusából
: Balla Dóra
Published: (2014)
: Balla Dóra
Published: (2014)
Hogyan adjunk el videójátékot? A videójáték-ipar marketingkommunikációs eszközei, alkalmazásuk és hatásuk
: Szaszák Tamás János
: Szaszák Tamás János
B2B marketing a digitális korban
: Kovács Emese Kitti
: Kovács Emese Kitti
A technológiai szektor aktuális helyzetének vizsgálata, továbbá ezen a területen tevékenykedő, sikeres trendszetterek személyiségének kutatása és összehasonlítása Elon Muskkal - adatbányászati, valamint gépi tanulásra épülő, nyelvelemző eszközök alkalmazásával, a Forbes magazin 2017-es „milliárdosok listája” illetve közösségi médiában elérhető bejegyezéseik alapján
: Veresegyházi Károly
: Veresegyházi Károly
A nyomtatott sajtó jelene és jövője
: Dániel Németh
Published: (2017)
: Dániel Németh
Published: (2017)
A marketingkommunikáció jelentősége és eszközei a B2Sky utazási iroda példája kapcsán
: Mészáros Péter Pál
: Mészáros Péter Pál
Az online turizmus marketingkommunikációs eszközei és azok változásai a megváltozott utazási szokások tükrében.
: Juhász Réka Kata
: Juhász Réka Kata
Similar Items
-
A hot! magazin jelenléte a Magyar nyomtatott sajtópiacon.
: Bezzeg Krisztina -
A Hook magazin Egy online magazin fogyasztói szokásainak elemzése
: Munkácsi Edit -
Egy magazin újjászületése Magyarországon A Men's Health magazin magyarországi relaunch kampányának elemzése
: Gergely Patrícia -
Az Uptostyle Online Magazin & Webshop marketingkommunikációja
: Pósafalvi Anett -
A HOT! Magazin olvasóinak hirdetésekkel kapcsolatos attitűdjei
: Orosz Flóra