Az E-sport szervezetek működése Magyarországon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Boda Bernadett Lilla
További közreműködők: Gajzágó Dr. Éva Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:e-Sport
elektronikus sport
Játékfüggőség
Online játék
szponzoráció
Versenyszerű videójátékok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57433

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57433
005 20250325112327.0
008 250325suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Boda Bernadett Lilla 
245 1 3 |a Az E-sport szervezetek működése Magyarországon  |c Boda Bernadett Lilla  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatom célja, hogy egy átfogó, de mégis könnyen érthető betekintést mutassak az E-sport szervezetek műkődéséről Magyarországon. Azért választottam ezt a témát, mert régóta szerves tagja vagyok ennek az iparágnak. 12 éves korom óta napi tevékenységem, hogy különböző videójátékokkal töltöm a szabadidőmet, akár több órán keresztül. Játékosként különösen felkeltette figyelmemet az, hogy milyen rövid idő alatt, mennyire megemelkedett az igény és az érdeklődés az e-sportok iránt.Érdeklődésemet tovább fokozza, hogy bár a számítógépek már évtizedek óta léteznek, a rajtuk elérhető játékok kezdetben csak egy szűk felhasználói réteget vonzottak. Azonban a globalizáció hatására, valamint annak köszönhetően, hogy minden információ gyakorlatilag egyetlen kattintással elérhető, a videójátékok piaca rövid időn belül drámai növekedésen ment keresztül. Az e-sportok világa mára a globális szórakoztatóipar egyik legdinamikusabban fejlődő szegmensévé vált, amely számos új lehetőséget és kihívást kínál mind a játékosok, mind a szervezetek számára. A szakdolgozatom struktúrája a következőkből áll. A szakirodalomban először felvezetem, hogy mi is az e-sport, hogyan jött létre. Ezt követően az e-sport iparág komponenseit fejtem ki. Továbbá megismertetem az általános tudnivalókat a videójátékokról és a játékosokról. Kutatásom célja, hogy felmérjem az e-sport szervezetek menedzsereinek véleményét a hazai e-sport növekedési üteméről. 
695 |a e-Sport 
695 |a elektronikus sport 
695 |a Játékfüggőség 
695 |a Online játék 
695 |a szponzoráció 
695 |a Versenyszerű videójátékok 
700 1 |a Gajzágó Dr. Éva Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57433/1/Boda%20Bernadett%20Lilla_D1UPBR.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57433/2/BA%20KM%20magyar%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20BELS%C5%90%20BB.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57433/3/BA%20KM%20magyar%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20K%C3%9CLS%C5%90%20Boda%20Bernadett%20Lilla.pdf  |z Dokumentum-elérés